یک‌شنبه 6 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد از اواخر وقت امروز با ورود سامانه بارشی در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان بارش برف و باران و وزش باد روی می‌دهد. فردا چهارشنبه با تقویت سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و پنجشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران، اعضای هیئت انتخاب بخش‌های فیلم و ایده، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی برای حضور در هفتمین دوره این رویداد فرهنگی_هنری را اعلام کردند. در هفتمین دوره از برگزاری المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان 16 نفر در بخش فیلم، 12 نفر در رشته ایده و سه نفر نیز با آثار انیمیشن از استان‌های تهران، اصفهان، خراسان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: سهامداران با حضور در مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت می‌توانند علاوه بر کسب آگاهی از شرایط موجود، بر اساس میزان مالکیت خود در تصمیم‌گیری‌ها موثر باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز و آغاز بارش برف و باران در مناطق غربی برای کشاورزان 23 استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور از افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی طی روز جاری و ورود سامانه بارشی از عصر امروز خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز و آغاز بارش برف و باران در مناطق غربی برای کشاورزان 23 استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته گودرزی، علاوه بر بارش باران، وزش باد و در برخی نقاط وزش بادهای شدید، کولاک و برف در ارتفاعات نیز رخ می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون صندوق بیمه‌ای حوادث طبیعی ساختمان گفت: تا 15 دی خسارات وارده به 19049 واحد مسکونی، ناشی از حوادث طبیعی طی سال‌های 401 و 1402 پرداخت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهر ساغند در استان یزد شامگاه امروز شاهد وقوع یک زلزله نسبتا شدید به شدت 4.5 ریشتر بوده است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به بارش برف و باران در بیشتر استان‌ها و احتمال سقوط بهمن و وزش باد شدید در دریای خزر هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از افزایش بیشینه سرعت وزش باد موقتی تا 28 نات و افزایش بیشینه ارتفاع موج در مناطق ساحلی تا 2 متر و در فراساحل بیش از 2 متر با تاکید بر مناطق ساحل و فراساحل استان‌های گیلان و مازندران در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های گیلان، مازندران و گلستان و در دریای خزر از اوایل وقت چهارشنبه تا صبح پنجشنبه (20 تا...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در بیشتر استان ها واحتمال سقوط بهمن و وزش باد شدید در دریای خزر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: پروژه های عمرانی و طرح های نیمه تمام متعددی در استان وجود دارد که با اولویت بندی پروژه ها و تامین اعتبار لازم، تکمیل پروژه های نیمه تمام تسریع شود.

وب‌گاه گسترش

مجری طرح پنبه وزارت جهاد کشاورزی گفت: دولت تصمیم گرفته با حمایت از پنبه‌کاران کشور، تولید این محصول را به خودکفایی برساند.

وب‌گاه فرارو

هرمزگان با رشد منفی 70.9 درصد در رده دومین استان کم بارش سال آبی جاری تا 16 دیماه 1402 قرار گرفته است؛ بارش‌ها در استان‌های مرکزی و فارس نیز هر کدام 67 درصد کاهش یافته است.