یک‌شنبه 6 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر اعلام سازمان هواشناسی، برای روز جاری بارش باران، در نواحی سردسیر و مرتفع بارش برف، وزش باد شدید موقت، در نواحی کوهستانی کولاک برف و کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در شرق استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، برخی مناطق خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و بعدازظهر امروز سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود. روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه پدیده بارشی در کشور نداریم، روز چهارشنبه با ورود سامانه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام هواشناسی، بارش باران، بارش برف، وزش باد شدید موقت، کولاک برف و کاهش محسوس دما در برخی استان ها را شاهد خواهیم بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری بارش باران، در نواحی سردسیر و مرتفع بارش برف، وزش باد شدید موقت، در نواحی کوهستانی کولاک برف و کاهش محسوس دما ط در خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و شمال شرق هرمزگان پیش بینی می‌شود. همچنین دما در نیمه شرقی کشور 5 تا 8 درجه کاهش می‌یابد. بر اثر این مخاطره جوی احتمال...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور نسبت به بارش باران، کولاک برف و کاهش محسوس دما در 6 استان هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی بارش برف در 6 استان و احتمال کولاک برف از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز چهارشنبه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور از کاهش 5 تا 8 درجه دما در نیمه شرقی کشور و بارش برف و باران در 6 استان طی روز جاری خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته مسئولان سازمان بورس، خراسان شمالی اولین استانی است که بناست مجامع شرکت‌ها را برگزار کند، مجامعی که باید تا پایان شهریور 1403 تعیین تکلیف شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی گفت: در راستای اجرای ماده 24 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (طرح یسنا) در خراسان‌شمالی مرحله اول طرح حمایت از مادران باردار و شیرده دارای کودک زیر دو سال که در دهک یک درآمدی قرار دارند در بستر کالابرگ الکترونیکی آغازشده است.

وب‌گاه فرارو

آگهی دعوت شرکت سرمایه‌گذاری استان خراسان شمالی به مجمع شورای عالی بورس را بخوانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بالاخره طلسم بی بارشی در کشور شکست و بارش برف و باران در 11 استان کشور آغاز شد. کارشناس هواشناسی گفت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در بیشتر مناطق کشور جو آرام خواهد بود اما روز چهارشنبه موج جدید بارشی وارد کشور خواهد شد و مناطقی از شمال غرب، غرب و غرب سواحل خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز را در بر می‌گیرد. کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی، وضعیت جوی و آب و هوای امروز شنبه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: اولین استانی که بناست مجامع شرکت‌ها را برگزار کند خراسان شمالی است که اکنون آگهی آن در سامانه کدال منتشر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی، کاهش محسوس دما طی روز یکشنبه (17 دی) در خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و شمال شرق هرمزگان را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به هشدار سطح زرد هواشناسی به کشاورزان و باغداران توصیه می‌شود که توصیه‌های هواشناسی را جدی بگیرند.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از کاهش محسوس دما طی روز یکشنبه (17 دی) در خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و شمال شرق هرمزگان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان هواشناسی از کاهش محسوس دما طی روز یکشنبه (17 دی) در خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و شمال شرق هرمزگان خبر داد.