دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان هواشناسی از آغاز فعالیت سامانه بارشی در کشور از امروز خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران از اذعان رئیس جمهور به ناراضی تراشی توسط مدیران استانی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم اختتامیه بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی شامگاه سه‌شنبه یازدهم مهر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار فخرالدین اسعدگرگانی شهر گرگان آغاز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آخرین روز از برگزاری بخش صحنه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی با حضور مدیر کل اداره هنر‌های نمایشی به میزبانی تالارفخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

بر این اساس طی روز پنجشنبه در مازندران، گلستان، شرق و شمال خراسان شمالی، اردبیل و گیلان بارش باران، رعد و برق، در برخی مناطق احتمال تگرگ، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در پنج استان کشورهشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: بررسی داده‌های مربوط به هزینه درآمد خانوار در سال 1401 نشان می‌دهد که رشد حقیقی پس‌انداز خانوارهای شهری، به کم‌ترین میزان خود از سال 1398 تا کنون رسیده است. اگرچه رشد اسمی پس‌انداز مثبت است، اما حذف تورم از داده‌ها، از کاهش نرخ رشد پس‌انداز خانوار خبر می‌دهد. همچنین در سال 1401، میزان پس‌انداز خانوارهای شهری در استان سیستان و بلوچستان منفی بوده‌است. میزان پس‌انداز...

وب‌گاه خبر آنلاین

آخرین روز از برگزاری بخش صحنه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی درحالی به میزبانی تالارفخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان برگزار شد که گروه اجرایی نمایش «طبیب اجباری» از کشور ازبکستان و دیگر آثار نمایشی به صحنه رفته در تماشاخانه نگاه و مجتمع فرهنگی هنری کردکوی میزبان طیف گسترده‌ای از مخاطبان بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله امروز کرمانشاه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان هواشناسی برای شمال غرب و مناطقی از شمال کشور رگبار و باران‌های پاییزی پیش‌بینی کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک خیر با کمک 21 میلیارد تومانی در بهره مندی 109 هزار و 355 نفر از جمعیت 231 روستای خراسان شمالی از آب شرب، مشارکت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

: زمین لرزه ای به بزرگی 3.5 ریشتر قصر شیرین را لرزاند. : زمین لرزه ای به بزرگی 3.5 ریشتر قصر شیرین را لرزاند. بر اساس اعلام مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه به بزرگی 3 و 5 دهم ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین ساعت 17:45 عصر امروز دوشنبه دهم مهرماه به وقوع پیوسته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز خشکسالی گفت: کشاورزان نیمه غربی کشور برای کشت غلات منتظر بارش باشند که براساس مدل‌های اقلیمی بارش در این مناطق 2 هفته آینده آغاز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: نسبت چک‌های برگشتی به مبادله‌ای در تیرماه از نظر مبلغ به بیشترین حد خود از مهر 1400 به این سو رسیده و از نظر تعداد نیز در سقف 10 ماهه خود قرار گرفته است.

وب‌گاه فرارو

فردا در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، مناطقی از اردبیل، غرب گیلان و ارتفاعات کرمانشاه و کردستان رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.