دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور مشکلات ساختاری در نظام اجرایی و تمرکز بیش از حد اختیارات در پایتخت را مانع بزرگ حل مسائل استان‌ها خواند و با بیان اینکه یکی از اولویت‌های دولت مردمی رفع همین موانع از پیش روی مدیران است، کارگروهی را مامور بررسی تمرکززدایی و چگونگی واگذاری برخی اختیارات لازم به استانداران کرد. رئیس جمهور مشکلات ساختاری در نظام اجرایی و تمرکز بیش از حد اختیارات در پایتخت را مانع بزرگ حل مسائل...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور در نشستی با استانداران بر برکناری سریعتر برخی مدیران ناکارآمد در استان‌ها که باعث نارضایی مردم شده‌اند، تأکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

محمدرضا نصیری‌نژاد رئیس انجمن کوراش فدراسیون ووشو بعد از موفقیت کوراشکاران کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو ابراز امیدواری کرد، اهالی این رشته در سال‌های پیش رو بیشتر دیده شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ساسان شکوریان در گفتگو با خبرنگار تئاتر صبا درباره ضرورت پژوهش‌های نمایش تاکید کرد و گفت: بهترین اقدام برای نمایش‌های آیینی و سنتی پژوهش درست، آگاهی و جمع آوری اطلاعات بوده که بی‌شک با رعایت این سه مورد کار فاخری ارائه خواهد شد. این کارگردان بهبهانی بیان کرد: نمایش «شاماران» در سه بخش صحنه‌ای، سمینار پژوهشی و نمایشنامه‌نویسی بیست و یکمین جشنواره...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک مرکزی گزارش خود را از روند چک‌های برگشتی به‌روزرسانی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عبدالمجید انصاری از استان بوشهر با نمایش «دل دشو» به بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی، راه یافته است. او با اشاره به زیست بوم بوشهر گفت: در زیست بوم بوشهر بدون استثنا دریا نقش اصلی را در آیین‌ها و باور‌های مردمان ساحل نشین بازی می‌کند و هرآنچه در آیین، سنت، موسیقی، رسم و رسوم، باور‌های مذهبی، افسانه‌ای و قهرمانی می‌بینیم دریا...

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - دشت چهارمین طلای ایران در هانگژو توسط "صادق آذرنگ" در وزن منفی 90 کیلوگرم کوراش جدای از بازگشت امید به کاروان ورزشی بار دیگر عنوان شاگرد اولی کلاس کوراش خراسان شمالی را اثبات کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور کارگروهی را مامور بررسی تمرکززدایی و چگونگی واگذاری برخی اختیارات لازم به استانداران کرد. رئیس جمهور کارگروهی را مامور بررسی تمرکززدایی و چگونگی واگذاری برخی اختیارات لازم به استانداران کرد. به گزارش عرشه آنلاین، در ادامه نشست‌های ماهانه رئیس جمهور با استانداران، شب گذشته جمعی از استانداران با رئیس جمهور دیدار کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: رئیس جمهور کارگروهی را مامور بررسی تمرکززدایی و چگونگی واگذاری برخی اختیارات لازم به استانداران کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش دما و تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور و خیزش گرد و خاک در بعضی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور مشکلات ساختاری در نظام اجرایی و تمرکز بیش از حد اختیارات در پایتخت را مانع بزرگ حل مسائل استان‌ها خواند و با بیان اینکه یکی از اولویت‌های دولت مردمی رفع همین موانع از پیش روی مدیران است، کارگروهی را مامور بررسی تمرکززدایی و چگونگی واگذاری برخی اختیارات لازم به استانداران کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با پیش‌بینی ادامه فعالیت سامانه بارشی تا روز پنجشنبه در 11 استان، در هشدار سطح زرد اعلام‌کرد: هوای 19 استان هم به دلیل وزش باد شدید، با گردوخاک و کاهش کیفیت همراه خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

رئیس جمهور گفت: برخی مدیران ناکارآمد در استان‌ها که باعث نارضایی مردم شده‌اند هرچه سریع‌تر عزل شوند و برخی منابع استانی که خارج از اختیار و یا نظارت استانداران هزینه می‌شود، تعیین تکلیف شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور در جلسه با استانداران بر عزل سریع برخی مدیران ناکارآمد در استان‌ها که باعث نارضایی مردم شده‌اند، تأکید کرد.