جمعه 4 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: حوادث رانندگی روز پنج‌شنبه در خراسان شمالی 9 مصدوم بر جا گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از وقوع سیلاب در دو شهرستان این استان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی، گفت: بارش شدید باران در تعدادی از روستا‌های شهرستان راز و جرگلان و مانه و سملقان موجب جاری شدن سیلاب شد.

وب‌گاه عصر ایران

بارش شدید باران در تعدادی از روستا‌های شهرستان راز و جرگلان و مانه و سملقان موجب جاری شدن سیلاب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عصر ایران

غلامرضا شفیق اظهار کرد: بارش شدید باران در تعدادی از روستاهای شهرستان راز و جرگلان و مانه و سملقان موجب جاری شدن سیلاب شد.

وب‌گاه عصر ایران

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و 44 درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی خراسان شمالی، گفت: اکثر افراد دستگیر شده غیر بومی بودند که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری یک گروه 29 نفره شیطان‌پرستی در شیروان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: اکثر افراد دستگیر شده غیر بومی بودند که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری اعضای یک گروه 29 نفره شیطان پرستی در شیروان خبر داد. فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری اعضای یک گروه 29 نفره شیطان پرستی در شیروان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سردار سعید مطهری‌زاده اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان شیروان در راستای اجرای طرح نور و در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی در یک باغ ویلا مشغول انجام مراسم شیطان پرستی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری اعضای یک گروه 29 نفره شیطان پرستی در شیروان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تا اوایل هفته آینده آسمان صاف تا قسمتی پایدار و در برخی مناطق گیلان مه صبحگاهی پیش‌بینی شده‌است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در حاشیه آیین بهره‌برداری از پروژه آبرسانی مجتمع روستایی کهنه‌جلگه در خراسان شمالی نسبت به گسترش همه‌جانبه مشارکت جهادی نیروی زمینی سپاه در پیشرفت و سازندگی کشور تأکید کرد. فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در این باره بیان کرد: در کنار انجام شبانه‌روزی رسالت مهم و مأموریت بزرگ حفظ و پاسداری از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق شاخص با اندازه 2.5 میکرون، هوای شادگان، ماهشهر، هندیجان و بهبهان در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» بوده است.

خبرگزاری میزان

فرمانده نیروی زمینی سپاه در آیین بهره‌برداری از پروژه آبرسانی کهنه جلگه خراسان شمالی که با مشارکت این نیرو انجام شد، تاکید کرد: نیروی زمینی سپاه در کنار اجرای شبانه روزی ماموریت بزرگ و حساس پاسداری از امنیت کشور و مردم، گسترش مشارکت جهادی در پیشرفت و سازندگی کشور و خادمی ملت را افتخار خود می‌داند.