جمعه 4 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوان انتقام سختی از همسرش بعد از ازدواج مجدد او گرفت زن جوان انتقام سختی از همسرش بعد از ازدواج مجدد او گرفت به گزارش عرشه آنلاین، زن خراسانی وقتی فهمید شوهرش دوباره ازدواج کرده است، او را به آتش کشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

به گفته کارشناس هواشناسی امروز در ارتفاعات مازندران، البرز، تهران و بخش های شمال غرب مانند سبلان بارندگی خواهیم داشت.

وب‌گاه فرارو

کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی، وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: «امروز (پنجشنبه، 31 خردادماه) و (جمعه، یکم تیرماه) در شمال‌غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی، بخش‌هایی از مرکز و خراسان شمالی رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.»

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای 10 و 9 درجه سانتیگراد خنک‌ترین و اهواز با بیشینه دمای 50 درجه سانتیگراد گرمترین مرکز استان پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی در پی وقوع رگبار باران، تگرگ، رعد و برق، وزش باد شدید برای 4 استان کشور هشدار نارنجی صادر کرد و گفت: احتمال خسارت به محصولات کشاورزی دور از انتظار نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی با تشریح وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: امروز (پنجشنبه، 31 خردادماه) و (جمعه، یکم تیرماه) در شمال غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی، بخش‌هایی از مرکز و خراسان شمالی رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی در پی وقوع رگبار باران، تگرگ، رعد و برق، وزش باد شدید برای 4 استان کشور هشدار نارنجی صادر کرد و گفت: احتمال خسارت به محصولات کشاورزی دور از انتظار نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از امدادرسانی به 39 نفر از متاثرین سیل و آبگرفتگی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از امدادرسانی به 39 نفر از متاثرین سیل و آبگرفتگی خبر داد.

وب‌گاه گسترش

سقف اجاره مسکن در تهران با تعیین 26 درصد اعلام شده است و با راه‌اندازی سامانه خودنویس، به نظر می‌رسد که امسال بازار اجاره مسکن با آرامشی مواجه خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی، اعلام‌کرد: فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی از چهارشنبه تا جمعه در تهران و برخی استان‌های شمالی تشدید می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

فعالیت سامانه چهارشنبه در ارتفاعات استان‌های تهران، البرز و مازندران، اردبیل، نیمه شرقی آذربایجان شرقی و نیمه شمالی آذربایجان غربی و پنجشنبه در خراسان شمالی، ارتفاعات در استان‌های مازندران، تهران و البرز انتظار می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی، اعلام‌کرد: فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی از چهارشنبه تا جمعه در تهران و برخی استان‌های شمالی تشدید می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی از امروز تا جمعه در تهران و برخی استان های شمالی تشدید می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

شعب شورای حل اختلاف در حرم امامزادگان و بقاع متبرکه مشاوره رایگان حقوقی ارائه می‌دهد.