جمعه 4 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی در پی وقوع رگبار باران، تگرگ، رعد و برق، وزش باد شدید برای 6 استان کشور هشدار نارنجی صادر کرد و گفت: احتمال خسارت به محصولات کشاورزی دور از انتظار نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی برای برخی استان ها هشدار نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به تشدید وقوع رگبار باران در هفت استان و وزش باد شدید و وقوع طوفان گرد و خاک در نقاط مستعد چهار استان هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وضعیت دمایی و بارشی کشور تا مرداد اعلام شد. وضعیت دمایی و بارشی کشور تا مرداد اعلام شد. بر اساس اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو تا اواخر تیر بارش در نواحی ساحلی خزر کمتر از نرمال و در جنوب شرق کشور بارش موسمی در محدوده نرمال رخ می دهد. در هفته آینده بارش در دو سوی دامنه های البرز میانی و غربی، بخش هایی از نوار شمال شرق و شمال غرب کشور در محدوده بیشتر از نرمال خواهد بود. دمای هوا نیز...

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در شرق و مرکز کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز، چهارشنبه، در آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال آذربایجان غربی، برخی مناطق استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، مازندران، همدان، مرکزی، غرب اصفهان و شرق کردستان افزایش ابر، گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد روی می‌دهد، همچنین امروز در برخی مناطق شمال غرب بارش تگرگ دور از انتظار...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی ها از وضعیت جوی استان ها را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌با استمرار گرمای شدید طی 6 روز اخیر در مناطق جنوب و جنوب غربی کشور پیش‌بینی می‌شود رکورد 10 ساله دمای هوا در برخی استان‌ها مانند خوزستان و ایلام شکسته خواهد شکست و بیشتر شهر‌های این استان‌ها دمای بالای 50 درجه سانتیگراد را تجربه خواهند کرد. البته آنطور که این سازمان اعلام کرده روند افزایش دما هفته آینده تعدیل خواهد شد، اما باز هم گرمای هوا محسوس خواهد بود. با استمرار گرمای شدید طی...

وب‌گاه فرارو

با استمرار گرمای شدید طی 6 روز اخیر در مناطق جنوب و جنوب غربی کشور پیش‌بینی می‌شود رکورد 10 ساله دمای هوا در برخی استان‌ها مانند خوزستان و ایلام شکسته خواهد شکست و بیشتر شهر‌های این استان‌ها دمای بالای 50 درجه سانتیگراد را تجربه خواهند کرد. البته آنطور که این سازمان اعلام کرده روند افزایش دما هفته آینده تعدیل خواهد شد، اما باز هم گرمای هوا محسوس خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا و روز جمعه در شمال غرب رگبار پراکنده و در استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی، بخش‌هایی از مرکز و خراسان شمالی و روز شنبه هفته آینده در برخی مناطق شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و بخش‌هایی از شمال شرق افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های شدید محلی در 7 استان، از افزایش ابر، گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد در 13 استان تا یکشنبه آینده خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری زنی که در درگیری و مشاجره، شوهرش را به قتل رسانده بود، خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

رقابت‌های بوکس گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت با معرفی قهرمانان اوزان مختلف به پایان رسید.