جمعه 30 شهریور 1403

خریدی کاملا به سود نساجی / یامگا: بازگشت ستاره درخشان باکلاس

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خریدی کاملا به سود نساجی / یامگا: بازگشت ستاره درخشان باکلاس

کوین یامگا در اولین بازی رسمی خود در فصل جدید چند صحنه خاص ثبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جذابیت‌های مصاف نساجی و استقلال در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر بازگشت کوین یامگا به میادین بود. اتفاقی که با توجه به انگیزه بالای او مقابل تیم سابقش حتی جواب داد و منجر به گلزنی او شد. با این حال یامگا دو نیمه متفاوت را تجربه کرد. او در نیمه اول حسابی در متن مهمترین اتفاقات بود، اما در نیمه دوم خیلی دیده نشد. به همین بهانه سه صحنه خاص از روز بازگشت ستاره فرانسوی به میادین را با هم مرور می‌کنیم:

عینک در هوای بارانی کوین یامگا که از ناحیه چشم دچار آسیب شده، فقط با استفاده از عینک مخصوص مجوز بازی دارد. به همین دلیل هوای بارانی قائمشهر کمی برای او ایجاد مزاحمت کرد و این بازیکن را مجبور کرد در چند صحنه عینک خود را بردارد. داور هم بابت همین موضوع چند مرتبه به یامگا تذکر داد و با متوقف کردن بازی، وی را مجاب به استفاده از عینک کرد.

اشتباهی که مرگبار نشد در دقیقه 19 بازی بود که استقلالی‌ها روی دروازه نساجی ظاهر شدند. در آن صحنه یامگا در دفع توپ مرتکب اشتباه شد تا میلاد زکی پور در موقعیت تک به تک قرار گیرد. در ادامه ایوان پولی گلر نساجی با مهار این توپ اجازه نداد اشتباهی که یامگا مرتکب شد پایانی مرگبار تمام شود.

انتقام با پنالتی در واپسین دقایق نیمه اول داور مسابقه پس از بازبینی صحنه برای نساجی اعلام پنالتی کرد. کاپیتان یامگا پشت توپ قرار گرفت و با تبدیل کردن آن به گل اول بازی انتقامی جدی از استقلالی‌ها گرفت. او که دوست داشت فوتبالش را در جمع آبی‌ها ادامه دهد، حالا که دید مجبور شده فوتبالش را در تیمی جدید دنبال کند، پس از گلزنی به تیم سابقش با دست گذاشتن روی چشم مصدومش اعتراضی کنایه آمیز از خود نشان داد.

کوین یامگا در این مسابقه با توجه به دوری چند ماهه از فوتبال توانست نمایشی فراتر از انتظارات نشان دهد و یکی از بهترین بازیکنان حاضر در میدان شهید وطنی بود و حتی می‌شود او را به‌عنوان چهره اصلی بازی نیز معرفی کرد.

یامگا که با اصرار علی خطیر به نساجی پیوسته، در ادامه می‌تواند یکی از بازیکنان کلیدی ساکت الهامی باشد. بازیکنی که امروز با 90 دقیقه بازی کلاس متفاوت خود را به نمایش گذاشت.

خریدی کاملا به سود نساجی / یامگا: بازگشت ستاره درخشان باکلاس 2
خریدی کاملا به سود نساجی / یامگا: بازگشت ستاره درخشان باکلاس 3
خریدی کاملا به سود نساجی / یامگا: بازگشت ستاره درخشان باکلاس 4
خریدی کاملا به سود نساجی / یامگا: بازگشت ستاره درخشان باکلاس 5