سه‌شنبه 3 مهر 1403

خشم سوپرماریو علیه بوبان برای دفاع از فونسکا / بالوتلی دوباره خبرساز شد: تو کی هستی، خودت احمقی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خشم سوپرماریو علیه بوبان برای دفاع از فونسکا / بالوتلی دوباره خبرساز شد: تو کی هستی، خودت احمقی!

ماریو بالوتلی در دفاعیه‌ای پرشور از پائولو فونسکا، سرمربی میلان، منتقدان او را احمق خواند.

به گزارش "ورزش سه"، پائولو فونسکا که بعد از پیروزی در دربی میلان حالا امید تازه‌ای پیدا کرده و صندلی‌اش به عنوان سرمربی روسونری کمتر لرزان است یک حامی غیرمنتظره پیدا کرده است: ماریو بالوتلی.

میلان با وجود پیروزی در دربی از شروع فصل در شش بازی تنها دو برد به دست آورده. به همین خاطر بود که زوونمیر بوبان از اسطوره‌های باشگاه در تلویزین اسکای به شدت از او انتقاد کرد و گفت:" فونسکا اصلا تاکتیک ندارد. ریندرز دارد هافبک تهاجمی بازی می‌کند ولی او نه هافبک تهاجمی است و نه شماره شش. او شماره هشت است. چطور این را متوجه نمی‌شود. لوفتوس چیک هم شماره چهار یا شش یا 10 نیست. او یک هشت کلاسیک است. باورم نمیشود".

بالوتلی امروز در گفتگو با پادکست ووکس از فونسکا دفاع کرد و گفت:" منتقدان می‌خواهند هر که باشند دارند شوخی می‌کنند. بوبان با هم بد است. طوری حرف می‌زند که انگار همه چیز را می‌داند و بقیه همه احمق هستند. نه اتفاقا کسی که از فونسکا بد می‌گوید احمق است. اصلا از نوع صحبت کردنش با فونسکا خوشم نیامد. با چه رویی جرات می‌کند به فونسکا این حرفها را بزند؟ چطور به خودت اجازه می‌دهی به یک مربی بگویی چطور کار کند؟ مگر تو کی هستی؟"

خشم سوپرماریو علیه بوبان برای دفاع از فونسکا / بالوتلی دوباره خبرساز شد: تو کی هستی، خودت احمقی! 2