دوشنبه 16 مهر 1403

پلاکارد هواداران بایرن علیه دی اف بی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پلاکارد هواداران بایرن علیه دی اف بی

هواداران بایرن مونیخ به شدت از محرومیت اسون اولرایش عصبانی هستند و این را در بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت نشان دادند.

به گزارش "ورزش سه"، انتقاد خلاقانه هواداران بایرن! هواداران مونیخی در بازی خارج از خانه مقابل آینتراخت فرانکفورت بنری را به نمایش گذاشتند که با آن می‌خواستند نارضایتی خود را از محرومیت اسون اولرایش، دروازه‌بان خود، نشان دهند.

پس از توهین به سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن، اولرایش برای یک بازی توسط فدراسیون فوتبال آلمان محروم شد و علاوه بر آن 20 هزار یورو جریمه شد.

روی پوستری که هواداران بایرن در فرانکفورت در دست داشتند، نوشته شده بود: "فدراسیون فوتبال، رولفس از شماست - اولرایش یکی از ماست!"

در جریان بازی بایرن مقابل لورکوزن، اولرایش در حالی که انگشت خود را به سمت نیمکت لورکوزن دراز کرده بود خطاب به رولفس گفت: "هی! هی، بنشین، رولفس، ای احمق!" این ویدیو که توسط هواداران ضبط شده بود پس از بازدید بالا در شبکه‌های اجتماعی در نهایت منجر به محرومیت دروازه‌بان بایرن شد.

هواداران بایرن در واقع بدون اینکه مستقیم توهینی علیه فدراسیون فوتبال آلمان بنویسند یا آن را در شعار به زبان بیاورند، افرادی که رای به محرومیت اولرایش داده‌اند را احمقی نامیده‌اند. طرفداران بایرن فکر می‌کنند که در محرومیت این دروازه‌بان بیش از اندازه سخت‌گیری شده است.

پلاکارد هواداران بایرن علیه دی اف بی 2