پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو_ با گذشت 204 روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای، به سست‌تر شدن پایه‌های این رژیم تروریست دست نشانده غرب منجر شده است، تعداد شهدای مردم مظلوم غزه از ابتدای این عملیات از مرز 34 هزار و 400 نفر گذشته است. بر اساس آمار اعلام شده از وزارت بهداشت غزه، از این تعداد حدود 25 هزار نفر شامل زنان و کودکان می‌شوند...

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو_ با گذشت 204 روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای، به سست‌تر شدن پایه‌های این رژیم تروریست دست نشانده غرب منجر شده است، تعداد شهدای مردم مظلوم غزه از ابتدای این عملیات از مرز 34 هزار و 400 نفر گذشته است.

بر اساس آمار اعلام شده از وزارت بهداشت غزه، از این تعداد حدود 25 هزار نفر شامل زنان و کودکان می‌شوند که نشان از خوی وحشی‌گری این رژیم غاصب و دروغین دارد.

با وجود جو فوق سنگین سانسور خبری در سرویس‌های خبری غرب، به ویژه ایالات متحده آمریکا که خود را حامی اصلی بی، چون و چرای رژیم تروریست صهیونیست دانسته و از مطرح کردن آن در تریبون‌های عمومی هیچ ابایی ندارد، اما اعتراضات در سرتاسر دنیا من‌جمله در میان مردم خود آمریکا نیز به صورت گسترده و روزانه بروز و ظهور پیدا کرده است.

این اعتراضات به صورت روزانه در حال گسترش است که به مرور زمان از کنترل سیاستمداران خارج می‌شود. یکی از مهمترین اعتراضات صورت گرفته از طرف دانشگاه‌های متعدد آمریکا، در ایالات مختلف این کشور که از مکان‌های بسیار پر اهمیت است در حال انجام است.

روز‌ها و شب‌های گذشته کف دانشگاه‌های ایالات متحده شاهد صحنه‌های تشنج میان دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی و نیرو‌های سرکوبگر امنیتی و پلیس آمریکا بوده است که در رسانه‌های جهانی بازتاب فراوانی داشته و جامعه جهانی را دچار تحیر کرده است.

بیشتر بخوانید:

کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟

استقرار تک تیرانداز بر بام برخی از خانه‌ها در اطراف دانشگاه‌های بزرگ آمریکا!

بنا بر تصاویر منتشر شده و گزارش دانشجویان آمریکایی، تک تیراندازان آمریکایی بر بام برخی خانه‌های مشرف به دانشجویان معترض در آمریکا مستقر شده و منتظر دستور برای هدف قرار دادن دانشجویان هستند که این نوع برخورد با اعتراضات مسالمت‌آمیز تعجب برانگیز بوده است.

رصد اعتراضات توسط تک تیراندازان استقرار تک تیراندازها بر بام منازل مشرف به دانشگاه

برخوردهای خشونت‌آمیز و فیزیکی با اساتید دانشگاه

تصاویری منتشر شده توسط کاربران فضای مجازی حاکی از فحاشی پلیس آمریکا هنگام دستگیری استاد دانشگاه اموری در اعتصاب و اعتراض به جنگ در غزه در حیاط دانشگاه اموری این کشور دارد. در این ویدئو، پلیس آمریکا با نهایت خشونت، یک پروفسور که استاد دانشگاه اموری آمریکا که بر یک زن هم است را با فحش‌های رکیک خطاب قرار داده و به شکلی وحشیانه دستگیر می‌کند. این در حالی است که این زن فاقد هرگونه سلاح بوده و هیچگونه خشونتی را در برخورد خود با پلیس آمریکا لحاظ نمی‌کند.

خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم 2
خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم 3