دوشنبه 16 مهر 1403

خطوط انتقال آب دیلم نیاز به اصلاح اساسی دارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
خطوط انتقال آب دیلم نیاز به اصلاح اساسی دارد

گناوه - ایرنا - فرماندار دیلم گفت: باوجود اینکه در طول سه سال گذشته خطوط شبکه‌های آبرسانی این شهرستان اصلاحاتی صورت گرفته اما در شرایط کنونی برای داشتن یک شبکه مطلوب، زیرساخت‌های انتقال به اصلاح اساسی و کامل نیاز دارند.

احمد دشتی روز شنبه در بازدید از روستاهای باستین، گره و شهرویران بخش امام حسن جهت بررسی وضعیت و حل مشکل آب این مناطق افزود: درحالیکه مشکل کمبود آب تنها مختص این شهرستان نیست و مربوط به تمام کشور و استان بوشهر است، مقررشده با حضور مسئولان آب استان مشکل این روستاها بررسی و حل شود.

وی گفت: حضور در میان مردم بخصوص در روستاها، خدمت رسانی صادقانه و رسیدگی به مسایل و مشکلات آنان از وظایف ما مسئولان است.

فرماندار دیلم یادآورشد: بدلیل کمبود آب چندسال اخیر کشور، سهمیه‌بندی آب شهرستان‌ها بر اساس سرانه جمعیت آن مناطق تامین می‌شود.

وی افزود: باتوجه به شرایط موجود، استفاده از منبع ذخیره آب یک نیاز اساسی برای منازل است و مردم نسبت به خرید و نصب آن اهتمام کنند.

دشتی گفت: باتوجه به اینکه مصرف آب در مناطق گرمسیری نظیر دیلم در فصل تابستان بالا می رود نیاز است که با مدیریت و استفاده صحیح بتوانیم این فصل را بدون مشکل سپری کنیم.

بیش از 20 درصد از جمعیت 35 هزار نفری شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع شده و آب آشامیدنی آنان از خط کوثر تامین می‌شود.

*س_برچسب‌ها_س*