یک‌شنبه 15 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: مجلس روی اعمال قانون خانواده ایثارگران و شهدا نظارت کند و قوانین برای این خانواده ها در صورت نیاز اصلاح شود.

خبرگزاری دانا

صبح امروز و با حضور اقشار مردمی و برخی از مسئولان مراسم تشییع و خاکسپاری فرزند شهید پرازیده در آرامستان شرف آباد شهر یاسوج برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به خودسوزی منجر به فوت فرزند شهید پرازیده واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

انتظار ما از مردم شریف یاسوج و تمام عزیزانی که بر اثر این حادثه آزرده شده‌اند اینست که اجازه دهند بررسی‌های لازم توسط نهاد‌های متولی صورت پذیرد.

خبرگزاری ایسنا

خانواده مرحوم «روح الله پرازیده» فرزند شهید برازیده که روز سه شنبه جلوی بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد خودسوزی منجر به فوت کرد، پیامی را خطاب به مردم صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

«روح الله پرازیده» فرزند شهید «گل محمد پرازیده» در اثر خودسوزی فوت کرد.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - مشاور امور زنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: قوانین بسیار زیادی برای اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر مصوب شده اما یک حلقه مفقوده وجود دارد و آن هم این است که نظارت بر حسن اجرای قوانین نیست.

خبرگزاری ایسنا

مراسم تشییع و خاکسپاری «روح الله پرازیده» فرزند شهید «گل محمد پرازیده» ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز جمعه 30 مهر ماه 1400 با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و استانی برگزار شد و پیکرش در قبرستان شرف آباد شهر یاسوج به خاک سپرده شد.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - آیین تشییع و خاکسپاری «روح الله پرازیده» فرزند شهید «گل محمد پرازیده» صبح امروز (جمعه) با اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و استانی در یاسوج برگزار و در قبرستان شرف آباد این شهر به خاک سپرده شد.

وب‌گاه الف

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستوراتی را در مورد حادثه خودکشی یکی از فرزندان شهدا در شهر یاسوج و دلجویی از خانواده این مرحوم صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی حادثه خودسوزی منجر به فوت یکی از فرزندان گرانقدر شهدا در شهر یاسوج، گزارش نهایی مدیرکل حوزه ریاست و مشاور عالی رئیس و مدیرکل بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران که در همان ساعات اولیه به عنوان نمایندگان ویژه جهت بررسی موضوع به استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شده بودند به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه شد. بر مبنای این گزارش سوءتدبیر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستوراتی را در مورد حادثه خودسوزی یکی از فرزندان شهدا در شهر یاسوج و دلجویی از خانواده این مرحوم صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت فرزند شهید که روز سه شنبه جلوی بنیاد شهید استان خودسوزی کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت فرزند شهید که روز سه شنبه جلوی بنیاد شهید استان خودسوزی کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تنها فرزند شهید برازیده از شهدای هشت سال دفاع مقدس در شهرستان بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد که سه روز پیش جلوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان دست به خودسوزی زد صبح امروز - 29 مهرماه - در بیمارستان شیراز درگذشت.

وب‌گاه عصر ایران

سوختگی این فرزند شهید که برای درخواست اشتغال به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کرده بود است 80 درصد عنوان شده است.