یک‌شنبه 15 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از تدوین طرحی برای مهار فرونشست در تهران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جمهوری اسلامی خبر داد: در این هفته و طی 24 ساعت در بندر ماهشهر حوادث تلخی اتفاق افتاد که شامل دو قتل خانوادگی و یک قتل در ملأعام و یک خودسوزی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارگر شهرداری خرمشهر در حالی که با لباس خونی بر روی تخت بیمارستان قرار داشت عنوان کرد که به دست یکی از اعضای شورای شهر خرمشهر آسیب دیده است او علت این اقدام را مطالبه حقوق و بیمه معوقه خود عنوان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عادل چلدوای، عضو شورای شهر خرمشهر با یکی از کارگران شهرداری این شهر درگیر شده و این درگیری منجر به وارد شدن آسیب به کارگر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

خودکشی به هیچ وجه مورد تأیید نیست، اما نمی‌توان شرایط سخت تحمیلی بر کسی را که جامعه و کشور به دلیل شهادت پدرش به او مدیون است، نادیده گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصطفی محقق‌داماد به بهانه توصیه آیت‌الله لطف‌الله صافی در خصوص تعامل با جهان به بررسی حکم شرعی انزوای سیاسی پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: صبح سه شنبه گذشته، 27 مهر مقابل اداره بنیاد شهید یاسوج یک مرد جوان خودسوزی کرد. نگهبانان به کمک او می‌روند و با آمدن اورژانس، به بیمارستان منتقل می‌شود، اما به دلیل شدت سوختگی، پس از دو روز بستری فوت می‌کند.

وب‌گاه تابناک

آخرین آمار مبتلایان «کووید -19»/ زن جوان منتشرکننده تصاویر هنجارشکنانه در اینستاگرام دستگیر شد / سرقت با تعارف سیگار / فرار مرگبار در نیمه شب / زورگیری از سالمندان تنها در مقابل عابربانک / 2 دختر نوجوان در آتش سوزی منزل مسکونی جان باختند / اعتراف به قتل تاجر ایرانی پس از 10 سال / ماجرای آدمکشی با هاون / سازمان بازرسی پرونده خودسوزی فرزند شهید را بررسی می‌کند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حجت‌الاسلام انصاریان در بزرگداشت آیت‌الله مهدوی کنی گفت: مرحوم مهدوی قائل به استقلال نهاد علم از قدرت بودند و گره خوردن علم به قدرت را انحراف از مسئله می‌دانستند.

وب‌گاه عصر ایران

شاید مردم بتوانند با بیکاری و گرانی کنار بیایند اما تبعیض برای بسیاری از مردم قابل هضم نیست. قائم مقام معاونت وزارت بهداشت می‌گوید:«60 درصد از دانشجویان رشته پزشکی، سهمیه‌ای هستند.»

خبرگزاری دانا

در این قسمت از عکس نوشته ها به ماجرای محرومیت ادامه دار بخش دیشموک، ماجرای خودسوزی فرزند شهید کهگیلویه و بویراحمدی پرداخته شده است.

خبرگزاری دانا

الیاس تاج‌الدینی با انتشار اسنادی از رابطه استخدامی مرحوم پرازیده، فرزند شهیدی که خودسوزی کرده بود واقعیت‌های جدیدی از این واقعه را رونمایی کرد و گفت: بنیاد شهید استخدام 26 فرزند شهید را پیگیری نکرد.

وب‌گاه تابناک

3 چالش بزرگ اف‌ای‌تی‌اف برای اقتصاد ایران، آنچه در دیدار قالیباف با مراجع گذشت، عبرت‌های ناتو از جنگ افغانستان، اصغر فرهادی و حضوری دیگر در اسکار، تلخ، اما واقعی؛ «ابهام‌های خودسوزی»، رونق تجارت و گردشگری در استان‌های مرزی، رضایت 72 درصدی مردم از رئیس جمهور و جزئیات بازگشایی مدارس از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه قلعه رئیسی گفت: نهادهای فرهنگی در استان ناکارآمد هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: امام جمعه قلعه رئیسی گفت: نهادهای فرهنگی در استان ناکارآمد هستند.