یک‌شنبه 15 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

وب‌گاه تابناک

آخرین آمار مبتلایان «کووید -19»/ انتقام عجیب دختران از پدر جراح / 3 سال حبس در کانون اصلاح و تربیت تاوان قتل اشتباهی / خودسوزی مادر به خاطر فقر / دردسر‌های هدیه تولد!/ چوپان ایرانی در ترکیه کشته شد / ماجرای دستبرد‌های مسلحانه به مزارع رمزارز / کلاهبرداری میلیاردی با وعده قبولی در رشته پزشکی

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک نفر از کارکنان زن بخش خدمات بیمارستان تامین اجتماعی، قزوین به‌دلیل مشکلات بازنشستگی خودسوزی کرده و اکنون بستری است.

وب‌گاه عصر ایران

حذف لبنیات و تخم مرغ را می‌توان آخرین مرحله از حذف اقلام مفید سفره‌ها دانست؛ اول، گوشت قرمز، بعد گوشت سفید و در مرحله بعد، برنجی که امروز هر کیلو 50 هزار تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همسر یک کارگر شهرداری در شهرستان دهدشت کهکیلویه وبویراحمد به علت فقر و نداری دست به خودسوزی زد.

وب‌گاه عصر ایران

برخی از همکارانم بعلت پرداخت نشدن حقوق و نداری، کارت یارانه خود را پیش نانوایی گرو می گذارند تا بتوانند نان قرضی بگیرند و به خانه ببرند.

وب‌گاه فرارو

در شهرداری دهدشت افراد دیگری هم هستند که چنین وضعیتی دارند؛ مسئولان تا حادثه دیگری رخ نداده با پرداخت حقوق و رسیدگی به مشکلات کارمندان و کارگران شهرداری جلوی چنین حوادث تلخی را بگیرند و نیرو‌های شهرداری را درک کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یکی از کارگران شهرداری دهدشت گفت که همسرش در پی نداشتن توان مالی برای خرید لوازم مدرسه، چهارشنبه شب 31 شهریورماه 1400 دست به خودسوزی زد.

خبرگزاری ایسنا

یکی از کارگران شهرداری دهدشت گفت که همسرش در پی نداشتن توان مالی برای خرید لوازم مدرسه، چهارشنبه شب 31 شهریورماه 1400 دست به خودسوزی زد.

وب‌گاه تابناک

آخرین آمار مبتلایان «کووید -19»/ آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه در خیابان قزوین تهران / کشف جسد طناب پیچ در بیابان / سقوط مرگبار ورزشکار قدیمی در حفره خیابا / دختری با اشک‌های سوزناک!/ مرگ زن جوان بعد از لیزر تراپی / 12 ساعت عملیات دلهره آور!/ زن تنها، قربانی طلب 15 میلیون تومانی

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه مشرق نیوز

قاتل هنگام دستگیری اقدام به خودسوزی کرد و فرزندانش را در محاصره شعله های سرکش آتش قرار داد.

وب‌گاه عصر ایران

خانه‌های خراب شده، ویلای آخر هفته قشر مرفه نبود. این آلونک خانه دوم و سوم فلان آقازاده یا بهمان سفارش شده توسط یک مسؤول نبود...

وب‌گاه عصر ایران

محلول اکتان افزا (اکتان بوستر) GAT طوری طراحی‌شده است که با اضافه کردن آن به باک بنزین خودرو می‌توانید عدد اکتان بنزین را افزایش دهید.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در 5 ماهه نخست 1400، بیش از 10 میلیون تن کالای اساسی از طریق بنادر وارد کشور شده است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در 5ماهه نخست 1400 بیش از 10میلیون تن کالای اساسی از طریق بنادر وارد کشور شده است.