یک‌شنبه 15 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - سامانه پایش هوای کشور هوای شهرهای اهواز و سوسنگرد در خوزستان را برای روز دوشنبه در شرایط ناسالم اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - هوای اهواز با وجود، بارندگی در 2 روز گذشته، روز یکشنبه آلوده است و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

خبرگزاری ایسنا

اعلام اسامی کاندیداهای احتمالی کارگزاران سازندگی / کمک بلاعوض دولت به 30 میلیون نفر / واکنش نمایندگان مجلس به حادثه تخریب خانه زنی در بندرعباس / تمدید معافیت عراق از تحریم‌های ایران به مدت 45 روز دیگرو... در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - رییس کل دادگستری هرمزگان پیرامون جدیدترین اقدام های دستگاه قضا برای خانواده آسیب دیده حادثه تخریب در بندرعباس، گفت: کارکنان شهرداری بندرعباس در این مورد حکم قضایی نداشته‌اند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - یک کارشناس دینی و امور قرآنی در یادداشتی با اشاره به حادثه غم بار تخریب آلونک پیرزن بندرعباسی به برخی توصیه های قرآنی و روایی اسلام در رعایت حال محرومان و مستضعفین جامعه پرداخته است.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - شهردار بندرعباس گفت: ممکن است برخی در جایگاه مسولیت خود و در فضای هیجانی و عاطفی حرف استعفای من را بزنند اما کار ناتمام زیاد دارم، تابع تصمیم شورای شهر هستم و برنامه ای برای استعفا از این مسوولیت ندارم.

خبرگزاری ایسنا

به دنبال انتشار خبر خودسوزی زنی در بندرعباس به دلیل تخریب منزلش توسط ماموران شهرداری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وعده پیگیری این موضوع بر لزوم محاکمه متخلفان و خاطیان این حادثه و دلجویی از خانواده آسیب دیده تاکید داشتند.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - بهره برداری از 97 کیلومتر راه جدید با دستور رییس جمهور و همچنین 586 طرح محرومیت زدایی، سفر وزیر راه و شهر سازی و صنعت و معدن، ترخیص 5700 تن برنج وارداتی، انتصاب امام جمعه میناب، آغاز کشت گندم و جشنواره تئاتر هرمزگان از جمله مهمترین خبرهای استان در هفته گذشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران _ ایرنا_ امام جمعه لواسانات در واکنش به تخریب خانه زنی در بندرعباس در پی اجرای حکم ساخت‌وسازهای غیرمجاز در توئیتی نوشت: وقتی فیلم تخریب خانه این زن را دیدم، یاد تبعیض در لواسان افتادم که چگونه بی‌باکانه آلونک‌های روستایی را خراب می‌کنند و کنار آن مهربانانه از کنار ویلاهای آنچنانی می‌گذرند.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: شهردار بندرعباس باید نسبت به تخریب منزل مسکونی سرپرست خانوار در محله کوی 22بهمن از طریق رسانه ها شفاف سازی کند

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه گفت: بررسی و شناسایی مقصر یا مقصران احتمالی حادثه خودسوزی کارگر کرمانشاهی باید به سرعت انجام شود و با خاطیان در انجمن استادکاران و کارگران ساختمانی یا دستگاه‌های اجرایی برخورد قانونی شود.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: سپاه استان در صورت واگذاری زمین توسط مسوولان به مناسبت هفته بسیج یک باب منزل مسکونی برای بانوی آسیب دیده بندرعباسی می‌سازد.

خبرگزاری ایسنا

رییس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: در اولین لحظات اطلاع از حادثه پیش آمده در نتیجه تخریب محل سکونت یک خانواده توسط کارکنان شهرداری بندرعباس، دستگاه قضایی ضمن بررسی دقیق موضوع، هماهنگی های لازم را با ادارات متولی برای هر نوع مساعدت به این خانواده انجام داد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - شهرداری بندرعباس روز چهارشنبه با خبر شده بود که فردی در کوچه ثارالله محله 22بهمن در ورودی آبراه (خور) اقدام به ساخت یک خانه مسکونی کم دوام کرده که مسیر سیلاب قراردارد لذا برای برخورد با آن ماموران سد معبر فرستاده و آلونک را تخریب کرد.

وب‌گاه تابناک

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در توییتر به اقدام ماموران شهرداری بندرعباس در تخریب خانه زنی به همراه دخترش واکنش نشان داده و با دادن وعده پیگیری این حادثه، خواستار پاسخگویی وزیر کشور درباره چرایی این اتفاق شدند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: مقصران حادثه خودسوزی کارگر کرمانشاهی مقابل ساختمان انجمن کارگران ساختمانی شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.