یک‌شنبه 15 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

خبرگزاری ایسنا

صبح امروز سه شنبه 27 مهر ماه 1400 در فضای مجازی تصویری مبنی بر خودسوزی یک نفر جلوی بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در بسته خبری «آژیر» امروز از جزئیات دستگیری خفت گیر محله عبدل‌آباد تا کشف بیش از 11 هزار قرص غیرمجاز از عطاری‌های تهران مطلع خواهید شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌منیره حمدی خواننده تونسی دیروز برای اجرای یک برنامه به تلویزیون کشور تونس دعوت شده بود؛ در ابتدای برنامه، هنگام رفتن بر روی سن به زمین می‌افتد و فوت می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

شهرداری از برخی نهادهای دولتی بابت عوارض طلب انبوه دارد و پرداخت مطالبات ما کارگران نیز در گروه پرداخت این بدهی‌ها به شهرداری است.

خبرگزاری ایسنا

آزادی حمید صفت از زندان با قید وثیقه یک میلیارد تومانی و مرگ یک دختر در کردستان بر اثر سوختگی در صدر مهم‌ترین اخبار حقوقی و قضایی در هفته‌ای که گذشت قرار داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان با اشاره به انتشار خبری مبنی بر مرگ یک دختر 22 ساله‌ای توسط پدرش، گفت: سوختگی این دختر خبر درستی است، اما اینکه وی خودسوزی کرده یا پدرش او را سوزانده است در حال بررسی است.

خبرگزاری ایسنا

سفر وزیر خارجه ارمنستان به ایران / منع واردات لوازم خانگی و... از موضوعات و اخبار پربازدید تحریریه سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

خبرگزاری دانا

محمد جباری درباره برخی اخبار منتشر شده پیرامون فوت دختر 22 ساله‌ای که گفته شده پدرش وی را آتش زده است، گفت: سوختگی این دختر خبر درستی است، اما اینکه وی خودسوزی کرده یا پدرش او را سوزانده است در حال بررسی است.

وب‌گاه الف

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان با اشاره به انتشار خبری مبنی بر مرگ یک دختر 22 ساله‌ای توسط پدرش، گفت: سوختگی این دختر خبر درستی است، اما اینکه وی خودسوزی کرده یا پدرش او را سوزانده است در حال بررسی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفت: سوختگی این دختر خبر درستی است، اما اینکه وی خودسوزی کرده یا پدرش او را سوزانده است در حال بررسی است.

خبرگزاری مهر

دادستان کردستان درباره برخی اخبار منتشر شده پیرامون فوت دختر 22 ساله‌ای که پدرش وی را آتش زده بود، توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد جباری درباره برخی اخبار منتشر شده پیرامون فوت دختر 22 ساله‌ای که پدرش وی را آتش زده بود، گفت: سوختگی این دختر، خبر درستی است اما اینکه وی خودسوزی کرده یا پدرش او را سوزانده است در حال بررسی است. وی ادامه داد: در این رابطه دستور لازم به پلیس داده شد تا تحقیقات جنایی انجام شود. همچنین به پزشکی قانونی نیز دستور داده شده تا علت دقیق فوت مشخص شده...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان با اشاره به انتشار خبری مبنی بر مرگ یک دختر 22 ساله‌ای توسط پدرش، گفت: سوختگی این دختر خبر درستی است، اما اینکه وی خودسوزی کرده یا پدرش او را سوزانده است در حال بررسی است.

خبرگزاری ایسنا

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان درباره برخی اخبار منتشر شده پیرامون فوت دختر 22 ساله‌ای که پدرش وی را آتش زده بود، گفت: سوختگی این دختر خبر درستی است، اما اینکه وی خودسوزی کرده یا پدرش او را سوزانده است در حال بررسی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

چند روز پیش به عراق رفته بودم، جلوی در باب‌القبله حرم امام حسین (ع) یک بچه حشدالشعبی جوان روی ویلچر نشسته بود و هر دو پایش قطع بود، از دو چشمانش اشک می آمد. گفت فقط به آقای خامنه ای بگویید فدایت شوم...

خبرگزاری دانا

محمدصادق بابایی گفت: این اتفاق مربوط به یکی از بانوان خدمات بیمارستان است که اگرچه روند اداری امورات بازنشستگی وی در حال انجام بوده اما یک روز پیش از بازنشستگی دست به خود سوزی زده است.