یک‌شنبه 15 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

وب‌گاه الف

بنابر اظهار تشکل‌های مرغ و دام و دولتی‌ها، تعلل بانک مرکزی در تخصیص ارز نهاده دام در سال گذشته و امسال مهمترین دلیل کمبود و گرانی مرغ و ایجاد صحنه‌هایی زشت از صف‌های طولانی برای خرید 2 مرغ شد تا در آستانه انتخابات مردم از حضور در صف رأی دلسرد شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بنابر اظهار تشکل های مرغ و دام و دولتی‌ها، تعلل بانک مرکزی در تخصیص ارز نهاده دام در سال گذشته و امسال مهمترین دلیل کمبود و گرانی مرغ و ایجاد صف‌های طولانی برای خرید مرغ شد.

وب‌گاه الف

خودسوزی یکی از حربه های پرکاربرد اعضای منافقین در کشورهای مختلف جهت رسیدن به اهداف و منافعشان بوده و هست و این بارهم در اربیل عراق یک عضو سازمان مزبور که متهم به ارتکاب قتل است با این روش تلاش کرد به اروپا فرار کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مردی امروز صبح در میدان 31 نارمک تهران خود را به نیمکت فلزی پارک قفل کرده سپس با آتش زدن خود به زندگیش پایان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین نشست از سلسله نشست‌های مرکز هماهنگی‌های بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کل کشور پیرامون مشکلات صنعت طیور با حضور عسکری نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و فریدونیان و پروندار اسداللهی از کارشناسان این حوزه برگزار شد. صف مرغ نتیجه منطقی دخالت دولت در اقتصاد است در این نشست مهندس فریدونیان کارشناس صنعت طیور در پاسخ به این سوال که علت...

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - سرباز نیروی انتظامی قزوین که برای تخریب بناهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی به ماموریت اعزام شده بود، برای جلوگیری از خودسوزی یکی از متخلفان طعمه آتش شد.

خبرگزاری مهر

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران با بیان اینکه سخنان اخیر جهانگیری اهانت به شعور مردم بود، گفت: بدترین میراث جهانگیری، بی‌اعتمادی جامعه به دولت است.

خبرگزاری دانا

ظریف عضوی از دولت است. آشفتگی در دولت ما یعنی اینکه یک مسئول دولت مصاحبه کند، یکی مسئول ثبت تاریخی آن باشد و دیگری مسئول نشر غیرمسئولانه آن شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

ظریف عضوی از دولت است. آشفتگی در دولت ما یعنی اینکه یک مسئول دولت مصاحبه کند، یکی مسئول ثبت تاریخی آن باشد و دیگری مسئول نشر غیرمسئولانه آن شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در سرمقاله امروز خود دولت روحانی را متهم اصلی انتشار مصاحبه معرفی کرد.

وب‌گاه فرارو

علی مظهری: قانون اساسی می‌گوید رئیس‌جمهور باید مستقیما فهرست وزرا را به مجلس ارسال کند. نه اینکه اول با همه نهادها توافق کند و بده‌بستان انجام شود، بعد فهرست را به مجلس بدهد. بنابراین هر‌کسی نمی‌تواند مقاومت کند. من افراد را می‌شناسم. کسانی که فعلا کاندیدا هستند، چنین شخصیتی ندارند. فکر می‌کنم حضور کسی مثل من لازم باشد. البته برخی از این افراد در جنبه‌های دیگری از من قوی‌تر هستند. مثلا...

وب‌گاه مشرق نیوز

ساده‌لوح نباشید، فایل صوتی آقای ظریف برخلاف آنچه که برخی از دولتمردان ادعا می‌کنند «محرمانه» نبوده و از ابتدا برای انتشار تهیه شده است

وب‌گاه عصر ایران

سه مصوبه برای حمایت از بازار سرمایه: 1- اختصاص یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار 2- رفع ممنوعیت نهادهای مالی بازار سرمایه برای استفاده از تسهیلات بانکی 3- اعطای اقامت پنج ساله برای سرمایه گذاران خارجی با خرید سهام

وب‌گاه تابناک

امروز مطالبی همچون قیمت دلار / روند نزولی دلار در بازار، تحرکات بازار امروز چگونه بود؟، مقاومت جدی وپارس کجاست؟، ارزش سهام عدالت باز هم آب رفت، صندوق پالایش یکم امروز سبز تمام شد، خودسوزی مقابل ساختمان بورس صحت داشت؟، در مجمع پارتا چه گذشت؟، روند قیمتی کاما چگونه خواهد بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و اخبار امنیتی وزارت کشور با تصریح بر اینکه ویدئو منتشر شده در فضای مجازی ناظر بر ادعای خودسوزی مقابل بورس دروغ است، تصریح کرد: بررسی‌ها بیانگر آن است که این فیلم مربوط به زمان حال نیست و مربوط به مهر98 و احتمالا مربوط به یک بدهکار بانکی می‌شود.