یک‌شنبه 15 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

خبرگزاری مهر

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در 5 ماهه نخست 1400، بیش از 10 میلیون تن کالای اساسی از طریق بنادر وارد کشور شده است.

وب‌گاه عصر ایران

بیشتر افرادی که خودکشی می‌کنند، بارها و بارها قبل از آن فریاد می‌زند که خودم را می‌کشم اما متاسفانه گوش شنوایی در خانواده وجود ندارد، چرا که مشکلات خانواده زیاد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک تونسی در خیابان «الحبیب بورقیبه» واقع در مرکز پایتخت این کشور، اقدام به خودسوزی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: کتایون ریاحی در اینستاگرام نوشت: در سال 95 تصمیم به خودسوزی در مقابل قوه قضائیه گرفته اما افشین یداللهی ترانه سرا مانع از این تصمیم شده است.

وب‌گاه عصر ایران

ممکن است مردم با فقر کنار بیایند اما تبعیض را قبول نمی‌کنند. متاسفانه در جامعه امروز ایران می‌بینیم که تبعیض در حال رشد است و مردم از آن نگران هستند.

خبرگزاری ایسنا

این روانشناس خانواده گفت: طبق آمار 90 درصد افرادی که اقدام به خودکشی می‌کنند دارای سابقه اختلال روانی هستند، زمانی که فرد در اثر ابتلا به افسردگی راه نجاتی برای بهبود زندگی خود پیدا نمی‌کند و دچار درد و رنج فراوانی می‌شود، خودکشی و از بین بردن خود را به‌عنوان تنها راه نجات تلقی می‌کند.

خبرگزاری مهر

بندر امام خمینی - نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه حدود پنج میلیون تن نهاده‌های دامی در بندر امام دپو شده گفت: اگر نهاده‌ها به‌زودی حمل نشوند به علت گرمای شدید، خسارت وارد می شود.

خبرگزاری مهر

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به دپوی 4.5 میلیون تنی کالای اساسی در بنادر کشور گفت: یک میلیون تن کالای اساسی ترخیص شده و آماده حمل است اما کامیون‌داران مراجعه نمی‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، جزییات پرونده خودسوزی یک شهروند را در هفته گذشته مقابل ساختمان این اداره در خیابان شهید نیکبخت اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: چند روز پیش معلم و مدیر یکی از دبیرستان‌های شهر اصفهان خود را مقابل دادگاه نیکبخت به آتش کشید و جان باخت.

وب‌گاه فرارو

به روایت شاهدان عینی، این معلم ریاضی که مدیر یکی از دبیرستان‌های اصفهان هم بود، روز یکشنبه ششم تیرماه، درست جلوی ساختمان دادگستری کل استان اصفهان در خیابان نیکبخت، ظرف بنزینی را روی سر خود خالی کرده و تلاش رهگذران برای خاموش کردن آتشی که مسئله حل نشده زندگی او در آن می‌سوخته، به جایی نرسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه الف

متأسفانه خبر صحت دارد. طی روزهای گذشته، مدیر یکی از دبیرستان‌های اصفهان، مقابل ساختمان دادگستری این شهر خودسوزی کرده و همه را در بهت و حیرت فروبرده است.

خبرگزاری ایسنا

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم انتظامی امین، با اشاره به مطالعات انجام شده در خصوص فرار دختران، گفت: عوامل فردی نظیر درصد پایین هوش هیجانی و قدرت حل مساله و تصمیم گیری از جمله عوامل فرار است چراکه افراد نمی‌توانند هیجانات آنی خود را کنترل کنند. گاهی فرار بر اساس کنجکاوی و کم تجربگی انجام می‌شود به طوری که دختران اقدام به خیال پردازی می‌کنند که اگر فرار کنند شرایط عالی خواهند داشت.

خبرگزاری دانا

سعید محمد در پارک ولایت یاسوج حضور یافت و در بین هوادارن خود به سخنرانی پرداخت.

خبرگزاری دانا

عده‌ای با علم به عدم احراز کفایت، و یا نداشتن توان انجام وظائف خطیر ریاست جمهوری بازهم اقدام به ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری می‌کنند و با حضور در مناظره‌ها در تلاشند تا نامی بهم زنند و یا هزینه سیاسی و اعتباری برای نظام ایجاد کنند و یا می‌خواهند به هر قیمتی دیده شوند و مطرح شوند.