چهارشنبه 4 مهر 1403

خودکشی هولناک پسر جوان در گلستان

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
خودکشی هولناک پسر جوان در گلستان

پسرجوان در گلستان صبح امروز اقدام به خودکشی کرد که پلیس مانع شد. هشدار: قبل از اینکه این خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید: اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید؛ با شماره تلفن های اورژانس اجتماعی در ایران 123 و در آمریکا و کانادا 911 تماس بگیرید. همچنین شماره 1480 سامانه صدای مشاور و شماره 1570 که خط ملی خدمات حمایتی مشورتی و مددکاری اجتماعی است / عرشه آنلاین پسرجوان...

هشدار: قبل از اینکه این خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید: اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید؛ با شماره تلفن های اورژانس اجتماعی در ایران 123 و در آمریکا و کانادا 911 تماس بگیرید. همچنین شماره 1480 سامانه صدای مشاور و شماره 1570 که خط ملی خدمات حمایتی مشورتی و مددکاری اجتماعی است / عرشه آنلاین

پسرجوان در گلستان صبح امروز اقدام به خودکشی کرد که پلیس مانع شد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ فرمانده انتظامی گرگان گفت: تلاش‌های یک پسر جوان برای خودکشی در این شهر، با اقدام به موقع ماموران انتظامی نافرجام ماند.

سرهنگ علی تجری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد اقدام به خودکشی در سطح شهرستان، بلافاصله رئیس کلانتری 11 امام رضا (ع) به محل مورد نظر اعزام شد.

وی بیان کرد: با حضور در محل مشخص شد پسر جوانی تلاش دارد خود را از ساختمان نیمه کاره 8 طبقه به پایین پرتاب کند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه، اختلافات خانوادگی به عنوان عامل اصلی این اقدام از سوی این فرد اعلام شد.

تجری افزود: پسر جوان که در کمتر از ثانیه‌ای تلاش داشت به زندگی خود پایان دهد، با دعوت به آرامش و با راهنمایی و مشاوره پلیس از خودکشی منصرف شد و بدون هیچ‌گونه مشکلی به پایین ساختمان هدایت شد.

منبع: مهر هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

خودکشی هولناک پسر جوان در گلستان 2