یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

خود زنی ارتش اسرائیل در غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
خود زنی ارتش اسرائیل در غزه

منابع اسرائیلی امروز دوشنبه فاش کردند که 28 نظامی اسرائیل در جنگ علیه نوار غزه به اشتباه توسط نیروهای خودی کشته شدند.

شبکه تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از ارتش این رژیم امروز اعلام کرد که از زمان آغاز حمله زمینی به غزه تا کنون 29 نظامی صهیونیست در حوادث متفرقه کشته شدند.

به گفته این شبکه، 28 نفر از این نظامیان به طور اشتباه و با تیراندازی نیروهای خودی به هلاکت رسیدند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کردند: 27 درصد از نظامیان کشته شده در جنگ از افسران هستند و سه فرمانده تیپ و 4 فرمانده گردان و بسیاری دیگر از افسران ارشد ارتش تاکنون در جنگ کشته شده اند.

خبر مرتبط القاعده اسرائیل را تهدید کرد / خطوط هوایی ناامن می شود

همزمان با آغاز سال نو میلادی، گروه القاعده با انتشار ویدئویی، اهداف غربی و یهودی و همچنین خطوط هوایی را تهدید کرد.

11 دی 1402

طبق گزارش منابع صهیونیست؛ واحد تیپ «ناحال» ارتش رژیم صهیونیستی تقریبا همه فرماندهان خود را از دست داده و گردان 13 جمعی تیپ گولانی ارتش این رژیم نیز ضربه مهلکی خورده است.

رژیم صهیونیستی در آخرین آمار خود اذعان کرده است که شمار نظامیان کشته شده این رژیم از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (15 مهر) به 506 نفر رسیده است که 172 نفر از آنها در نبرد زمینی با رزمندگان مقاومت در نوار غزه کشته شده اند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین 15 مهرماه (هفتم اکتبر 2023) عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از 45 روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه 1402(24 نوامبر 2023) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

خبر مرتبط پهپاد جاسوسی اسرائیل به دست حماس افتاد + عکس

کتائب القسام روز یکشنبه (دیروز) با انتشار فیلمی اعلام کرد که یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی نوع «اسکای لارک 2» را در حین جاسوسی در شهر بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه، به تصرف خود درآورده است.

11 دی 1402

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه 10 آذر برابر با اول دسامبر 2023، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه نوار غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف ساختن عملیات مقاومت، در حال بمباران این منطقه تحت محاصره است.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

خود زنی ارتش اسرائیل در غزه 2
خود زنی ارتش اسرائیل در غزه 3