پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

خوش و بش از راه دور مجیدی و اسکوچیچ + عکس

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
خوش و بش از راه دور مجیدی و اسکوچیچ + عکس

سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از نشستن روی نیمکت این تیم با سرمربی تیم ملی از راه دور خوش و بش کرد.

به گزارش مشرق، دو تیم استقلال و سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

* پس از حضور بازیکنان در زمین برای گرم کردن، رضا میرزایی تنها بازیکنی بود که با پیراهن زرد در زمین چمن ورزشگاه آزادی حاضر شد و برای مدتی به گفت‌وگو با برخی عوامل تیم سپاهان پرداخت.

* پیش از ورود بازیکنان دو تیم به زمین تنها یک نورافکن ورزشگاه روشن بود که پس از ورود آنها تمام رختکن‌ها برای انجام تمرینات قبل از بازی روشن شدند.

* پیام نیازمند دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان اولین بازیکنی بود که برای گرم کردن وارد زمین شد. این آخرین بازی نیازمند برای سپاهان در لیگ برتر ایران است و او پس از اتمام مسابقات این فصل برای بازی در تیم پورتیمومنزه راهی کشور پرتقال خواهد شد.

* بازیکنان تیم سپاهان زودتر از استقلالی‌ها با پیراهن سفید برای گرم کردن وارد زمین شدند.

* بازیکنان استقلال در دو گروه وارد زمین شدند. بازیکنان اصلی این تیم با پیراهن سفید و ذخیره‌ها نیز با پیراهن آبی به زمین آمدند.

* برخی از بازیکنان ذخیره استقلال هنگام گرم کردن عکس یادگاری گرفتند.

* سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال در بخشی از تمرین خودش به مهار شوت‌های نزدیک که توسط بهزاد غلامپور زده می‌شد، پرداخت.

* بازیکنان سپاهان زودتر از بازیکنان استقلال تمرینات خودشان به پایان رساندند و راهی رختکن شدند. بازیکنان استقلال نیز پس از شروع آبیاری زمین راهی رختکن شدند اما در این بین سیدحسین حسینی همچنان به گرم کردن زیر نظر بهزاد غلامپور مشغول بود.

* تعدادی از نیمکت‌نشینان تیم فوتبال سپاهان مانند شایان مصلح و مهدی ترکمان در کنار رسول نویدکیا روی سکوهای ورزشگاه آزادی نشستند.

* ناظر انضباطی فدراسیون فوتبال برای رصد کردن این بازی در ورزشگاه حاضر شد.

* دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه مجتبی خورشیدی سرپرست این تیم برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر شدند.

* جام قهرمانی لیگ بیستم پیش از شروع بازی داخل زمین قرار داده شد و عکاسان به عکسبرداری از این جام مشغول شدند.

* فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به همراه دستیارانش پیش از شروع بازی در کنار زمین حاضر شدند و روی نیمکت نشستند. مجیدی پیش از حضور روی نیمکت در کنار زمین برای سرمربی تیم ملی دست تکان داد و اسکوچیچ نیز پاسخ او را با تکان دادن دست‌هایش داد.

* پیش از ورود دو تیم به زمین نیمکت‌نشینان آنها نیز روی سکوها قرار گرفتند.

* تیم فوتبال سپاهان هنگام گرفتن عکس تیمی پلاکاردی را به مناسبت عید غدیر خم در دست داشتند.

* پیش از آغاز بازی فرهاد مجیدی و مربیان استقلال به سمت نیمکت سپاهان رفتند و با محرم نویدکیا، علی مرزبان و دیگر نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کردند.

* محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان با حضور در ورزشگاه تماشاگر ویژه این دیدار شد.

* تعدادی از بازیکنان استقلال و سپاهان پیش از شروع بازی به سمت نیمکت تیم حریف رفتند و با اعضای این تیم خوش و بش کردند. روح اله باقری و امید نورافکن بازیکنانی از سپاهان بودند که به سمت نیمکت استقلال رفتند و در این میان دسته گل زردی نیز به فرهاد مجیدی اهدا شد. همچنین از استقلال نیز ووریا غفوری به سمت نیمکت سپاهان رفت.

منبع: فارس
خوش و بش از راه دور مجیدی و اسکوچیچ + عکس 2
خوش و بش از راه دور مجیدی و اسکوچیچ + عکس 3