یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون دولت را ملزم کرد تا سامانه ای برای شفاف سازی اموال، مستغلات و سهام داری بانکها تشکیل دهد و اگر اموال، ملک و مستغلاتی و یا سهامی کشف شود که در سامانه مذکور ثبت نشده باشد، بانک مرکزی اختیار تملک این دارایی‌ها را دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دروازه‌بان فصل گذشته استقلال در تمرین امروز (شنبه) این تیم حضور پیدا کرد.

خبرگزاری مهر

دامغان - معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون 120 هزار فقره تسهیلات ضروری بازنشستگان به میزان 3 هزار میلیارد تومان به بازنشستگان پرداخت شده است.

وب‌گاه گسترش

بورس امروز در حالی کار خود را آغاز کرد که یک هفته بسیار سخت را پشت سر گذاشته بود و بسیاری از نمادها حتی تا 15 درصد از قیمت خود را از دست داده بودند. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای اجاره خانه در منطقه بریانک تهران به حداقل 100 میلیون تومان بودجه برای رهن اولیه نیاز دارید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسعود نیلی در یک گفت‌وگوی تحلیلی، به بررسی رابطه نقدینگی و تورم طی دهه‌های اخیر پرداخته است. نکته کلیدی در صحبت‌های این اقتصاددان، تغییر «جنس تورم ایران» در سال‌های اخیر است. او تاکید می‌کند که پس از سال‌97، علائم تورم در اقتصاد تغییر کرده است و نمی‌توان جنس تورم را «مزمن» نام‌گذاری کرد. این «تورم در حال گذار» در یک دوراهی سرنوشت‌ساز است که یا به سمت محدوده‌های بالاتر می‌رود یا می‌تواند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره فصل بهار 1402، در تاریخ 26 تیرماه به پایان می‌رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مطابق این جدول گران ترین پرسپولیسی، لوکادیا بود. وحید امیری با قرارداد 10 میلیارد و 800 میلیون تومانی، کمال کامیابی نیا با قرارداد 9 میلیارد و 100 میلیون تومان، امید عالیشاه با قرارداد 9 میلیارد و عیسی آل کثیر با قرارداد 6 میلیارد در این لیست به چشم می خورند اما آپشن های آن ها متفاوت است و مبلغ قراردادشان را به شدت افزایش می دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اول قوه قضاییه گفت: مجازات تکمیلی باید نسبت به عمل ارتکابی و مجازات اصلی جرم سنخیت داشته باشند و برخی از آرای قضایی که در مورد بدحجابی صادر می‌شوند باید برابر قانون باشند و حقی از کسی ضایع نشود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حادثه تیراندازی سرپل ذهاب یک کشته برجای گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در شرایط فعلی که قیمت مسکن در تهران رو به کاهش گذاشته واحدهای بیشتری در مقایسه با دو ماه قبل برای فروش عرضه شده است. اگرچه اغلب فایل‌های عرضه شده بزرگ متراژ هستند اما در این بین آپارتمان‌هایی با متراژ کمتر از 40 متر تا 55 متر نیز دیده می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از جابه‌جایی‌های عجیب این فصل لیگ برتر رفتن عیسی آل‌کثیر از پرسپولیس به سپاهان بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام کرد که تخصیص ارز اربعین در دستورکار بانک مرکزی قرار دارد و جزئیات آن به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.