دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی که در دومین روز از سفر استانی خود به استان مازندران سفر کرده است، در دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در استان مازندران اظهار کرد: شمال کشور محصولات عمده و اساسی را تولید می‌کند و استان مازندران در 14 محصول رتبه اول را دارد. وی افزود: مازندران مرکبات کشور را تامین کرده و با صادرات این محصولات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گمرک ایران در بخشنامه مهمی تسهیلات جدید گمرک برای ورود موقت خودرو سواری به کشور را اعلام کرد که این اقدام موجب شفافیت و انحصارزدایی می شود.

وب‌گاه گسترش

گروهی از فعالان اقتصادی و تحلیلگران از جمله رابرت کیوساکی کارآفرین و نویسنده نسبت به تلاش کشوهای عضو گروه بریکس برای جایگزینی دلار آمریکا در تجارت و سرمایه‌گذاری هشدار دادند.

وب‌گاه گسترش

بازار مسکن این روزها با چالش‌هایی مواجه است که کارشناسان اصلی‌ترین آنها را رکود می‌دانند. نبود خریدار برای فایل‌های ارائه شده در بازار، فعالان باقی مانده در این حوزه را دچار سرگردانی کرده است. این در حالی است که سیاست مالیات بر خانه‌های خالی هم برای حل مشکلات این حوزه چندان رهگشا نبوده و تنها باعث ارائه فایل‌هایی با متراژ و قیمت بالا شده است.

وب‌گاه گسترش

شورای عالی بورس در تلاش برای قانع‌کردن شورای رقابت بابت ازسرگیری عرضه خودرو در بورس کالاست

وب‌گاه مشرق نیوز

انتظار می رود شاخص کل بورس در روز شنبه در ابتدا با عرضه کار خود را آغاز کرده و سپس تقاضا را در نمادهای متوسط شاهد باشیم.

وب‌گاه گسترش

این روزها دیگر کسی از مغازه‌دار حتی قیمت را هم سوال نمی‌کند. فروشنده قیمت را میگوید، مشتری نگاهی به باقی مانده موجودی و جیب خود می‌کند که ببیند می‌تواند پولیا می‌خرد یا نمی‌خرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت آپارتمان در یوسف‌آباد با کاهش دو درصدی درمقایسه با ابتدای سال به متری 102 میلیون و 200 هزار تومان رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: گمرک ایران در بخشنامه مهمی تسهیلات جدید گمرک برای ورود موقت خودرو سواری به کشور را اعلام کرد که این اقدام موجب شفافیت و انحصارزدایی می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: دولت بی وقفه تلاش می‌کند و مصمم است تمام شعارها و اهدافی را که ترسیم کرده محقق سازد

وب‌گاه مشرق نیوز

یک رسانه عرب زبان درباره سفر اخیر رئیس جمهور ایران به 3 کشور آفریقایی گفت که تهران پس از 11 سال با عزم ابراهیم رئیسی به دنبال حل مشکلات ساختاری در روابط تجاری با قاره آفریقاست.

خبرگزاری مهر

انتظار می رود شاخص کل بورس در روز شنبه در ابتدا با عرضه کار خود را آغاز کرده و سپس تقاضا را در نمادهای متوسط شاهد باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ممنوعیت واردات برنج لغو نشده و مباحث مطرح شده در این زمینه، اشتباه رسانه‌ای بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فلز زرد برای بهترین رشد هفتگی خود از اواخر آوریل تا کنون داشته است.