یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس بازار کار می‌گوید: پیش‌بینی من این است که تعیین دستمزدها با رقم‌های کاملا بالاتر از سال گذشته و بیشتر از 57 درصد در کشور باید مدنظر قرار گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای بسیاری از مردم در سراسر چین، کمبود گاز طبیعی و دمای بسیار سرد، زمستان سخت را غیرقابل تحمل کرده است. برای «لی یونگ کیانگ»، این به معنای شب‌های یخبندان بدون گرما هستند. لی، که یک خواربارفروش 45 ساله است، با تلفن از خانه خود در استان هبی در شمال چین گفت: «ما جرات نداریم شب‌هنگام بخاری را روشن کنیم. بعد از استفاده از آن برای پنج یا شش ساعت، گاز دوباره قطع می‌شود. کمبود گاز واقعا زندگی...

وب‌گاه 55 آنلاین

آیا بستن تنگه هرمز از سوی ایران موجب عصبانیت چین می‌شود؟ برای اطلاع از جزئیات و حواشی این خبر با پایگاه خبری 55 آنلاین همراه باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تعرفه های جدید واردات خودرو به امضای وزیر صمت و وزیر اقتصاد رسیده و قرار است تا در دور جدید واردات، سود بازرگانی علی الحساب بین 6 تا 31 درصد محاسبه شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

شما در حال مرگ هستید و تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌، مشکلی از شما حل نمی‌کند و تنها بی‌معرفتی شما را نمایان‌تر می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت پایه اولین مهمان خارجی خودرویی بورس کالا مشخص شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد رضا فرزین دیروز در توئیتی اعلام کرد که بانک مرکزی و صرافی‌ها اقدامات مشترکی در احیای ثبات اقتصادی در کشور انجام می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا و سکه در بازار امروز چهارشنبه 5 بهمن ماه صعودی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اتریوم در 25 ژانویه به زیر 1600 دلار رسید و خرس‌ها ارزهای دیجیتالی را که قبلا بیش از حد خریداری کرده بودند، فروختند. پس از روزها عدم اطمینان، احساسات در بازارهای رمزارز تغییر کرد و موج قرمز، گاوها را فراری داد. بیت کوین نیز در نتیجه فروش امروز به زیر 23000 دلار سقوط کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان هواپیمایی اعلام کرد که قیمت بلیت هواپیما پس از تصویب ستاد تنظیم بازار ابلاغ خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حمایت از تولید و تامین سرمایه در گردش نیازمند اجرای قوانین، قیمت پایه چانگان وارداتی در بورس کالا و افزایش تولید برنج از اخبار اقتصادی امروز است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در هفته منتهی به 3 بهمن ماه 1401 بانک مرکزی اطلاعیه سی و ششمین مرحله بازار اولیه را منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: تابلوی معاملات بورس تهران امروز سرخ‌پوش شد؛ برخی از کارشناسان علت این افت شاخص را قیمت‌گذاری دستوری دلار می‌دانند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هرچه به گروه‌های سنی جوان‌تر نزدیک می‌شویم نرخ بیکاری با سرعت بیشتری در پاییز امسال نسبت به پاییز سال گذشته کاهش یافته است.