یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در هفته منتهی به سوم بهمن، بورسی ها هیچ اوراقی را از دولت خریداری نکرده و در ادامه سهم مشارکت کل مشتریان در بازار اولیه برابر با صفر به ثبت رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد محمدی‌زاده روز چهارشنبه در نشست با مسئولان اجرایی استان بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر مشتاقانه در انتظار سفر دوم هیات دولت به این استان است تا شاهد فصلی از شکوفایی با بهره‌برداری از پروژه‌های ماندگار در قالب مصوبات سفر نخستین دولت سیزدهم باشد. وی افزود: تمرکز جدی دولت به توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات در کنار تقویت ظرفیت‌های محلی و رفع نقیصه‌ها،...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس با بیان اینکه ایام سختی را در حوزه اقتصاد کشور می گذارنیم، گفت: دشمن در همه ابعاد با همه توان و به صورت همه جانبه علیه ایران اقدام می کند و همانگونه که قبلا نیز گفته ام جنگ احزاب در حال رخ دادن است چرا که همه دشمنان از هر گروهی با هم همدست شده اند از این رو باید اصل دخالت دادن مردم در امور به درستی انجام شود، به این معنا که بستر را در اختیار مردم قراردهیم.

وب‌گاه عصر ایران

در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی قوا که عصر چهارشنبه با حضور سران قوا و دیگر اعضا تشکیل شد، نظام‌نامه این شورا به تصویب رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اظهاراتی اعلام کرد ایران تا بدین لحظه هیچ سلاح هسته‌ای نساخته است.

وب‌گاه فرارو

نعمت الله ترکی پنجم آذر سال جاری از سوی سید صولت مرتضوی به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی منصوب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به مواضع کشورهای غربی در ماه‌های اخیر گفت: اکنون آخرین موضع آن‌ها این بوده است که بن بستی وجود ندارد و می‌خواهیم به توافق دست پیدا کنیم.

وب‌گاه فرارو

سوده غفوری‌فرد استاد دانشگاه شهید بهشتی یکی از هفت برگزیده «کنگره زنان تاثیرگذار» است که اخیرا، از سوی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با حکم وزیر کار، نعمت‌الله ترکی به‌عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در مرحله سی و ششم حراج اوراق بدهی دولتی هیچ اوراقی فروخته نشد. ثبت ششمین صفر دولت در حراج هفته دوم بهمن ماه موجب شد تا حجم درآمد دولت در این بازار برابر با 67 همت در سال جاری ثابت بماند

وب‌گاه گسترش

اسلامیان، نائب رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: با افزایش قیمت فولاد لوازم خانگی ایرانی 15 درصد گران شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واحد نوساز 120 متری را در شهرک واوان اسلامشهر متری 40 میلیون آگهی کرده‌اند؛ رقمی که طبق آخرین آمار‌های رسمی از میانگین قیمت مسکن در 12 منطقه پایتخت بیشتر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت نیوز نوشت: شما می‌توانید با رعایت این عادات سبک زندگی سالم، خطر ابتلا به سرطان را به میزان قابل توجهی کاهش دهید

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری به صورت مستقیم و بی‌واسطه به سوالات و درخواست‌های مردم پاسخ داد. وی در نشست پاسخگویی به تماس‌های مردمی در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری تصریح کرد: غرب برنمی‌تابد کشوری مانند جمهوری اسلامی ایران که برای رسیدن به استقلال خون بها داده است، بدون آن‌ها و سیاست‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (چهارشنبه، پنجم بهمن‌ماه) با یک میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته، 22 میلیون و 200 هزار تومان معامله شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی نوشت: در جایگاه‌هایی بود که انتقادات زیادی متوجه او نمی‌شد و در سال‌هایی که ریاست قوه‌قضائیه را برعهده داشت به نحوی عمل کرد که منتقدان سیاسی‌اش میدان چندان بزرگی برای انتقاد از عملکردش نداشته باشند، اما امان از روزی که درب‌های پاستور به روی او گشوده شد.