یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجلس با بیان اینکه دوره جدید و شروع انقلاب اسلامی دارای دو رکن اساسی به نام‌های امام و امت و رابطه میان آن‌ها است، عنوان کرد: از نگاه سیاسی امام (ره) این برداشت می‌شود که هیچ واسطه‌ای میان امام و امت نیست و ریشه شکل‌گیری انقلاب نیز در این 2 بال اساسی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سوده غفوری‌فرد استاد دانشگاه شهید بهشتی یکی از هفت برگزیده «کنگره زنان تاثیرگذار» است که اخیرا، از سوی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شد. انتشار 135 مقاله علمی در سال 2022، از جمله دلایل اهدای جایزه این کنگره به وی اعلام شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نصرت‌الله رسولی نماینده کانون‌های 36 گانه استان‌ها و شهرستان‌های کارکنان بازنشسته تامین اجتماعی کشور در نامه‌ای سرگشاده خطاب به محمدهادی‌زاهدی‌وفا سرپرست وزارت کار و رفاه‌اجتماعی، میرهاشم‌موسوی مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، قائم‌مقام، معاونین و مدیران بلند پایه و ارشد سازمان تامین اجتماعی کشور خواستار اصلاح روش افزایش پلکانی و اعمال ضرائب متفاوت برای افزودن حقوق مستمری بگیران شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان، در سی و چهارمین گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و یازدهمین گردهمایی مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اظهار داشت: طی 16 ماه گذشته که به این مجموعه پیوسته‌ام، متاسفانه متوجه اصطکاک میان 2 مجموعه مشاوره و سلامت شده‌ام این درحالی...

وب‌گاه الف

شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی قوا اختیارات درخواست شده از سوی بانک مرکزی برای حفظ ارزش پول ملی و کنترل تورم را به تصویب رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان با تأکید بر اینکه جهاد تبیین باید به درستی و بدون تحریف، مسائل انقلاب و نظام را به گونه ای که زیبا و به موقع باشد، روایت کند، بیان داشت: باید این موضوعات به تصویر کشیده شود که مهم تر از کلام است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هر گونه قیمت گذاری جدید بلیت هواپیما پس از تصویب در ستاد تنظیم بازار ابلاغ خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه ابتدا در نوار غربی و پس از آن در کل کشور روند افزایش نسبی هوا انتظار می‌رود.

وب‌گاه الف

مشاور وزیر اقتصاد گفت: 10 درصد بودجه کشور صرف خرید گندم برای تامین نان می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار برای پنجمین روز متوالی منفی بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس گفت: امروز هیچ تصمیمی بدون حضور و نقش آفرینی مردم پیش نمی‌رود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز هیچ تصمیمی بدون حضور مردم و نقش آفرینی آنها جلو نمی‌رود و چنانچه تجربه گذشته نشان می‌دهد مشکلات اقتصادی امروز نیز به دلیل حذف مردم و و دولتی شدن اقتصاد است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی قوا که عصر امروز با حضور سران سه قوه و دیگر اعضا تشکیل شد، نظام‌نامه این شورا به تصویب رسید. در این جلسه اعضا نحوه تأمین اعتبار بخشی از فعالیت‌های نیروگاه اتمی بوشهر را مورد بررسی قرار دادند. همچنین اختیارات درخواست شده از سوی بانک مرکزی برای حفظ ارزش پول ملی و کنترل تورم به تصویب رسید و به وزارت امور اقتصادی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجموع ارز عرضه شده در سامانه نیما طی امروز به 384 میلیون دلار رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی قوا اختیارات درخواست شده از سوی بانک مرکزی برای حفظ ارزش پول ملی و کنترل تورم را به تصویب رساند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابتدای دولت یازدهم، برداشت روزانه ایران از این میدان 280 میلیون متر مکعب بود که در سال 99، با 2/5 برابر شدن تولید گاز، این عدد به 700 میلیون متر مکعب رسید.