شنبه 29 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: خودرو در بورس می‌تواند بین شش تا 35 درصد سودآوری داشته باشد. خرید ارز سهمیه‌ای با احتمال کسب منفعت 5.5 میلیونی در یک روز روبرو است و بازدهی 43 درصدی در قرعه‌کشی محصولات ایرانخودرو محتمل به‌نظر می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک مرکزی در واکنش به گزارش یکی از روزنامه‌ها درباره خروج سرمایه از ایران، اعلام‌کرد: نشت منابع مالی در مقیاس 70 میلیارد دلار از مراودات رسمی کشور، به هیچ‌وجه با آمار اقتصادی و منطق عقلانی سازگاری ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

با برگزاری دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ بسکتبال، مرحله مقدماتی اول این رقابت‌ها به پایان رسید.

وب‌گاه گسترش

بررسی بازار مسکن تهران حاکی از آن است که قیمت واحد 230 متری در آجودانیه 28 میلیارد و آپارتمان 63 متری در ابن بابویه 830 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر نفت گفت: امیدوارم با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی به زودی مشکل ناترازی گاز در کشور برطرف شود تا بتوانیم درآمد بیشتری از محل صادرات گاز با فرآورده‌های نفتی داشته باشیم.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس اطلاعیه جدید سامانه جامع تجارت، ثبت‌سفارش‌های با نوع ارز درهم یا دارای ردیف تخصیص ارز با نوع ارز درهم (که فاقد تامین ارز یا ترخیص بوده اند) با کشور مبدا / ذی‌نفع / تولیدکننده چین، تعلیق شده اند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر نفت گفت: در شرایطی که در حال سپری کردن زمستانی سخت و بی سابقه هستیم با لطف خداوند و همراهی مردم 26 میلیون مشترک با قطعی گاز مواجه نشدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جزئیات انتقال 7 نماد معاملاتی به تابلو پایه زرد، 3 نماد به تابلو پایه نارنجی و 3 نماد به تابلو بازار پایه قرمز منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

قیمت دلار در تابلوی صرافی‌ها امروز سه‌شنبه 11 بهمن 1401 برابر 43 هزار و 103 تومان درج شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 2 هزار و 20 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 541 هزار و 700 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

پیاز در صدر افزایش قیمت بازار میوه و صیفی قرار گرفته بود، اما مشاهدات اخیر حاکی از آن است که حالا موز نوسانات قیمتی بیشتری را تجربه می‌کند.

وب‌گاه گسترش

قیمت مرغ در هفته اخیر تغییر خاصی نداشته است و در میادین میوه و تره بار با نرخ مصوب دولتی به فروش می‌رسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنا براعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سی و چهارمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان تهران به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران و با حضور آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری، ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و دیگر مسئولان برگزار شد. فخاری در این جلسه ضمن...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی تحلیلگران می گویند دشوار است که بدون افت قیمتی دلار، سکه بازان جسارت کنند ودر موقعیت فروش قرار بگیرند.