یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به مواضع کشورهای غربی در ماه‌های اخیر گفت: اکنون آخرین موضع آن‌ها این بوده است که بن بستی وجود ندارد و می‌خواهیم به توافق دست پیدا کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: طبق اعلام صندوق بازنشستگی کشوری و ارائه گزارشی از مرکز پاسخگویی تلفنی این صندوق در سه ماهه پاییز، کسورات حقوق بازنشستگان کشوری و مطالبات مراکز درمانی پرداخت شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی نعمت‌الله ترکی را به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

چگونه فقط با کارت ملی، 5000 یورو بخریم؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی شامگاه چهارشنبه در گفتگوی تلفنی با صداوسیمای مرکز گلستان در خصوص پتروشیمی گلستان، اظهارکرد: پروژه پتروشیمی سال‌ها بلاتکلیف رها شده و همچون زخم مزمنی بود که هم اکنون گره‌های آن باز شده است. وزیر اقتصاد و امور دارایی افزود: با همراهی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس این گره باز و تفاهمنامه آن امضا شده و هم اکنون منتظر گام‌هایی هستیم و...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدصولت مرتضوی در حکمی نعمت‌الله ترکی را به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا، تفویض اختیار تام به بانک مرکزی برای حفظ ارزش پول ملی کشور و کنترل تورم تصویب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بیش از 320 هزار میلیارد تومان برای تملک دارایی سرمایه‌ای و عمرانی در بودجه منابع دیده شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی نعمت‌الله ترکی را به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلیس آلمان در پی این حمله، مهاجم را اندکی پیش از رسیدن قطار به هامبورگ به ایستگاه بروکشتات، دستگیر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشستی که ظهر امروز (سه شنبه، 5 بهمن ماه) با حضور حجت الاسلام محمدحسین موسی پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در جمع رؤسای کمیته‌های 29 گانه ستاد مرکزی دهه فجر و با شرکت رؤسای شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان‌ها به صورت وبیناری برگزار شد، تاکید کرد: در شرایط حساس کنونی باید یک...

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق اعلام صندوق بازنشستگی کشوری و ارائه گزارشی از مرکز پاسخگویی تلفنی این صندوق در سه ماهه پاییز، کسورات حقوق بازنشستگان کشوری و مطالبات مراکز درمانی پرداخت شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس گفت: دشمنان ما چه در داخل و چه در خارج این هدف را داشته‌اند که میان امام و امت فاصله بیاندازند چنانچه در جنگ ترکیبی اخیر نیز دشمن در بیان و عمل خود جز با مردم و رهبری با کس دیگری کار نداشت که حاکی از اهمیت موضوع است.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان ما چه در داخل و چه در خارج این هدف را داشته اند که میان امام و امت فاصله بیاندازند.

وب‌گاه عصر ایران

انتشار 72 مقاله در نشریات علمی گوناگون طی یک سال به این معناست که پژوهشگر هر پنج روز یک مقاله نوشته است. با در نظر گرفتن تمام جوانب پژوهش و نوشتن مقالات علمی انجام چنین کاری بسیار دشوار است و غیر معمول می‌نماید.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از گروه‌های وابسته به پارلمان اروپا، گروه موسوم به «دوستان ایران آزاد» هستند که توسط لابی قدرتمند منافقین در بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، دانمارک، بلژیک و پارلمان اروپا سازماندهی شده‌اند.