شنبه 29 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت طلا 18 عیار نزول را تجربه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امانی از بازسازی و نوسازی 746 دستگاه ماشین آلات راهداری خبر داد و گفت: این پروژه ها در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امور مالیاتی کشور درآمدهای مالیاتی در سال جاری را حدود 390 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این رقم نسبت به سال قبل 55 درصد رشد داشته و 20 مورد فرار مالیاتی بزرگ را نیز پیگیری می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که دولت در ریزش شاخص کل بورس نقش داشته است اما در صعود آن خیر، بازار سرمایه به دلیل افزایش نرخ ارز و ارزندگی سهام صعودی شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت سکه رسمی در بازار امروز کاهش را تجربه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: بررسی ها در یک ماه گذشته نشان می دهد یک خانه 90 متری در منطقه پیروزی محله شهدا حدود 2 میلیارد و 430 میلیون تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا 18 عیار امروز افت را تجربه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار متشکل امروز شاهد نزول قیمت دلار بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

درحالی‌که پیشنهاد دولت، در لایحه بودجه، افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان در سال1402 بوده، کمیسیون اجتماعی مجلس طرح افزایش این رقم به 30درصد را به تصویب رسانده است؛ اما همچنان این مقدار از تورم انتظاری سال آینده کمتر بوده و قادر به جبران هزینه‌های تحمیل شده به معیشت خانوارهای حقوق‌بگیر نخواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم 2میلیون و 77 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 23میلیون و 900 هزار تومان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معدود پزشکانی هستند که همچنان در مطب خود از کارتخوان استفاده نمی‌کنند و بیمار را مجبور می کنند از عابر بانک استفاده کند و یا شماره کارت همسرشان را می دهند تا از پرداخت مالیات، فرار کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس شورای شهر تهران گفت: شهرداری نزدیک به 38 هزار میلیارد تومان به بانک شهر بدهی دارد.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره مصوبه مولدسازی، گفت: حتماً باید واگذاری‌ها از طریق مزایده صورت گیرد تا این شائبه که در فضای غیررقابتی قرار است اموال دولتی واگذار شود، کنار رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیش‌فروش بزرگ ایران‌خودرو از پنجشنبه هفته جاری (13 بهمن ماه) با عرضه چهار محصول برای هر سه گروه متقاضیان آغاز می‌شود و تا 22 بهمن ماه ادامه دارد. ایران خودرو شرایط ثبت نام این خودروها اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تایید و تکذیب مازوت سوزی در نیروگاه‌ها طی ماه‌های اخیر حواشی زیادی داشت، ماه گذشته نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری مجلس نسبت به مازوت سوزی انتقاداتی داشت، گفت‌وگویی که به نقل از آن خبرگزاری در خبرآنلاین هم منتشر شد، اما حالا شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران جوابیه خبرگزاری خانه ملت را به اشتباه برای خبرآنلاین فرستاده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

افزایشی‌های بازار ارز در ابتدای هفته روی دو خبر سفارت آذربایجان و انفجار اصفهان مانور زیادی دادند؛ اما دیروز خبری از نوسان‌گیران افزایشی نبود. برخی می‌گویند این بدان معناست که بازارساز دور تازه‌ای از عرضه را آغاز کرده و به دنبال کاهش قیمت‌ها همزمان با دهه فجر است.