شنبه 29 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اردوغان با خطاب قرار دادن آمریکا اظهار کرد: ما در خصوص جنگنده‌های اف -16 می‌خواهیم آنها را از شما (آمریکا) بگیریم اما شما آنها را به ما نمی‌دهید. شما قول عرضه جنگنده ها را به ما دادید اما زیر قولتان زدید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه 55 آنلاین

با ابلاغ بانک مرکزی به شبکه بانکی، نرخ سود تسهیلات و سپرده‌های بانکی از امروز 11 بهمن افزایش یافت.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به اینکه در رویه واردات در برابر صادرات خود در عمل این صادرکننده است که نرخ ارز را تعیین می‌کند و این موضوع سبب چالش جدی در قیمت کالاهای مصرفی مهم مانند خودرو و موبایل می‌شود. به همین دلیل دخالت بانک مرکزی به عنوان سیاست‌گذار ارزی ضروری است.

خبرگزاری مهر

مطابق با گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، تا دی ماه سال جاری حدود 64 درصد از منابع درآمدی پیش‌بینی شده از محل فروش نفت و فرآورده های نفتی محقق شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 53 پروژه فرودگاهی در 17 استان به ارزش9 هزار و 803 میلیارد ریال به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر در آستانه بهره برداری قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت که تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات از سال 1392 تا 1400 به یک چهارم رسیده و علی‌رغم افزایش بیش از 70 درصد وسائل نقلیه شاهد کاهش فوتی‌های تصادفات هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار در معاملات پشت خطی دیشب نوسان محدودی را ثبت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: یکی از اقداماتی که هر مسافری قبل از سفر خارجی باید آن را انجام دهد، پرداخت عوارض خروج از کشور است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر 1.04 تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل 3.49 درصد کمتر شده است. در حال حاضر 42.32 درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز 0.13 درصد کاهش داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به اینکه برخی از مردم برای ثبت نام خودرو مبالغ هنگفتی به حساب افراد ناشناس واریز می‌کنند گفت: ثبت نام و واریز وجه خودرو باید به نام شرکت خودرو ساز صورت پذیرد و هموطنان باید از واریز وجه به هر گونه حساب دیگر پرهیز کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با پیشنهاد رؤسای قوای سه گانه و موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی یک کمیته 7 نفره مأموریت پیدا کرد تا اموال، املاک و دارایی‌های دولت را به منظور تأمین بودجه مورد نظر دولت در کمترین زمان ممکن به فروش برساند. این خبری بود که در رسانه‌ها از زبان عضو کمیسیون تلفیق مجلس منتشر شد. این کمیته که اعضای آن عمدتاً از اشخاص حقوقی هستند، از هر گونه تعقیب قضائی...