شنبه 29 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در دور جدید، به ریاست سپهر خلجی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه مشرق نیوز

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بخشی از تقاضای بازار خودرو، مصرفی نیست، گفت: عرضه خودرو در بورس باعث حذف رانت و کنار رفتن چرخه‌های دلالی در بازار شده است.

وب‌گاه گسترش

نرخ ترجیحی مسافری در مجلس در دستور حذف قرار گرفته چراکه باعث ایجاد تنش در بازار ارز شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف در برخی از محور‌های استان‌های تهران، البرز، مازندران و قزوین و بارش باران در برخی از محور‌های استان هرمزگان و کرمان جنوب هستیم.

خبرگزاری مهر

رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: بیش از 7 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در پردیس در دست ساخت است که 200 واحد تا پایان سال تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون صدراعظم آلمان در سفر خود به نروژ با بیان اینکه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره صادرات صنایع گاز خود به اروپا به قمار بدی دست زد، گفت: وضعیت انرژی آلمان بسیار سخت و پیچیده است اما در حال حاضر می‌توانم بگویم انبارها در کشور ما تا حدود 90 درصد پر و قیمت‌ها در حال کاهش است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترکیب فعلی گوشی‌های هفت میلیونی بازار به‌واسطه افزایش قیمت‌ها تفاوت زیادی با اوایل پاییز دارد ولی هنوز گزینه‌های شایسته زیادی در این فهرست به‌چشم می‌خورند

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در دور جدید، به ریاست سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت و با حضور رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد.

وب‌گاه الف

سازمان امور مالیاتی کشور، مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره سوم (فصل پاییز) سال 1401 را تا پایان روز یکشنبه 25 دی‌ماه اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، افزایش حقوق کارکنان و کارمندان دولت را متناسب با نرخ تورم واقعی دانست؛ نه تورم های محاوره ای و خارج از متن جامعه و تصریح کرد: مجلس قانون افزایش حقوق را براساس آمارهای بانک مرکزی و معیشت مردم و گرانی و تورم و... تصویب خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه مبلغ وام قرض‌الحسنه بازنشستگان از پنج به 12 میلیون تومان افزیش یافته است و بنا داریم که امسال تا 400 هزار فقره وام را برای این عزیزان فراهم کنیم گفت: تا امروز 150 هزار فقره پرداخت شده و امیدوارم که در این چند ماه پایانی سال تعداد بیشتری پرداخت شود.

وب‌گاه فرارو

بدون تردید خبرسازترین خبر هفته در ارتباط با سخنان یک کارشناس در برنامه جهان آرا بود. «امیرحسین حاجی نصیری» جانباز مدافع حرم در برنامه جهان آرا حاضر شد و در موضوع قهرمان ملی مردم صحبت کرد. دقایقی از این برنامه او درباره «علی دایی» جملاتی گفت که با واکنش‌های مختلفی از سوی طیف‌های ورزشی و هنری کشور روبرو شد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تا حدود 10 سال قبل، حدود 50 درصد از منابع عمومی بودجه کشور از محل صادرات نفت تامین می‌شد، اما این سهم به تدریج کاهش پیدا کرد و جای خود را به درآمد‌های مالیاتی داد. به طوری که بر اساس لایحه بودجه سال 1401، کل سهم درآمد دولت از صادرات نفت 3.8 میلیون میلیارد ریال پیش‌بینی شده بود که درآمد‌های نفتی از این بخش تنها معادل 25 درصد سهم داشت. جایگاه مالیات...