چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

بامداد چهارشنبه آژیر خطر سفارت آمریکا در بغداد به صدا در آمد و بنا به گزارش رسانه‌ها یک راکت به نزدیکی این سفارت در منطقه الخضراء برخورد کرده است.

رئیس جمهوری آمریکا به استناد نظرات کارشناسان نظامی آمریکا، انفجار بیروت را یک حمله وحشتناک توصیف کرد.

یک اندیشکده چینی وابسته به دانشگاه پکینگ در گزارش جدید خود از اجرای 67 مأموریت شناسایی توسط نیروی هوایی آمریکا بر فراز دریای چین جنوبی خبر داد.

وزارت ورزش و جوانان در اطلاعیه ای از بازداشت یکی از مدیران باشگاه ورزشی پایتخت خبر داد.

محمدی، فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز گفت: محموله 5 میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در شهرستان الیگودرز کشف شد.

حجت الاسلام طباطبایی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: همزمان با روز عید غدیر کاروان های شادی در مرکز استان و چند شهرستان راه اندازی می شود.

نشست هم اندیشی مدیران رسانه با رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سالن همایش های مجتمع فرهنگی ولیعصر (ص) برگزار شد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: در حالی که پیش از انقلاب اسلامی، مجلس اغلب نادیده گرفته می‌شد، اکنون ما در دولت پاسخگوی مجلس هستیم.

رئیس شبکه برق کهگیلویه گفت: بناهای این ایستگاه طبق وعده و قرارداد پیمانکارکه تا پایان دی ماه خواهد بود ساخته خواهد شد و پس از آتابش نژاد گن سایر فعالیتها برای راه اندازی این ایستگاه صورت می گیرد.

طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از جوانان شایسته شهر سوق به سمت مدیر کل دفتر برنامه ریزی, آموزش و توسعه مشارکت های قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد منصوب شد.

عدم رعایت نکات بهداشتی در روستاهای سیستان و بلوچستان همچون آتش زیر خاکستری است که به یکباره شعله می کشد و تمامی خانواده های روستا را بیمار می کند.

نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن سال 2020 آسیا به 6 نفر کاهش یافت و نام علیرضا بیرانوند هم در بین گزینه‌ها دیده می‌شود.

کامرانی گفت: رزمایش بزرگ کمک مومنانه یکی از مصادیق انقلابی گری است، کسانی که خود را انقلابی می‌دانند باید پای کار بیاید و برای برطرف کردن مشکلات مردم در خصوص بیماری کرونا پیش‌قدم باشند.

تیمور باقری از صادرات 357 هزار و 823 تن کالا توسط 14 هزار و 883 دستگاه ناوگان باری در چهار ماهه سال جاری از پایانه های مرزی میلک و میرجاوه این استان خبر داد.

عبدالله حسین بر گفت: ورزشکاران و افراد شناخته شده در جامعه می توانند مانند سپاه در اجرای رزمایش کمک مومنانه و یاری رساندن به اقشار آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا پرچم دار باشند.

تصویری از یک مسابقه بیسبال را مشاهده می کنید که بنا بر رعایت پروتکل های بهداشتی از خرس های عروسکی به جای تماشاگران استفاده شده است.