چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

عبدالملک الحوثی در سخنانی به مناسبت عید سعید غدیر خم تصریح کرد که اصل ولایت تضمین کننده تداوم مسیر الهی و برطرف کننده کاستی ها مقابل دشمنان امت است.

رسانه های صهیونیست شامگاه شنبه از تظاهرات معترضان مقابل اقامتگاه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.

زلزله 3.5 ریشتری بهاباد در استان یزد را لرزاند.

وزارت بهداشت لبنان شمار قربانیان انفجار بیروت را تا این لحظه 158 نفر و تعداد زخمی ها را بیش از 6 هزار نفر اعلام کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه استقراض دولت از بانک مرکزی، ادعایی باطل و نوعی توهم است؛ افزود: اگرچه فقط 6درصد از درآمد نفتی مورد انتظار در سال 9 محقق شده، اما 75 درصد درآمدهای مالیاتی محقق شده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: کمک های مومنانه که امروز به فرمان پرچم دار اسلام به‌دست نیازمندان در سراسر کشور رسانده می شود، تنها قطره کوچکی از دریای احسان است و ما می بایست این زیبایی هارا بیش از پیش به عرصه آوریم.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین بر لزوم اجرای تمام مفاد قطعنامه 2231 شورای امنیت از جمله تمهیدات مربوط به رفع تحریم تسلیحاتی ایران تأکید کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است نقاطی را در نوار غزه متعلق به حماس، هدف حمله هوایی قرار داده است.

وزیر امور خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نماینده ویژه این وزارتخانه در امور ایران از مقام خود کناره گیری می کند.

دستیار وزیر دفاع آمریکا گفته پنتاگون هنوز به جمع‌بندی قطعی درباره دلایل انفجار بندر بیروت دست نیافته است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی که به مناسبت سالگرد حمله اتمی آمریکا به هیروشیما منتشر شد، اورده اند: آمریکا در ماه اوت 1945 با یک بمب اتمی در شهرهیروشیما به طور فوری و انی، صدهزارنفر راکشت.

در دیدار رییس فدراسیون جودو با وزیر ورزش و جوانان آخرین وضعیت پرونده جودو در دادگاه مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام غلامی، معاون تبلیغات اسلامی لرستان گفت: نذورات محرم امسال با توجه به شیوع کرونا در قالب بسته های معیشتی و حمایتی در بین نیازمندان توزیع می شود.

رئیس مجلس تصریح کرد: برخی پیامهای مردمی از کنکور ارشد، حاکی از نواقص جدی در رعایت وعده اجرای پروتکل‌های جدید بود.

اولین شهید سلامت در لرستان پس از ابتلا به کرونا یه یاران شهیدش پیوست.

سرمربی تیم فولاد پس از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: همه می‌دانند که ما هم در هتل 5 ستاره نبودیم، در هتلی معمولی اسکان داشتیم و اگر موردی وجود داشت تیم حریف باید دیروز می‌گفت نه اینکه حالا بهانه بیاورد.