شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

ابوترابی فرد گفت: حضور افتخار آفرین مردم در تشییع پیکر مطهر شهدا حاوی پیام‌های مختلفی است؛ اولین پیام آن برای دشمنان انقلاب اسلامی است مبنی براینکه ملت عزیز در راه شهدا ثابت قدم و استوار ایستاده‌اند و این مسیر را تا پیروزی نهایی تداوم خواهند بخشید.

آجرلو با بیان اینکه به شهدا بدهکاریم گفت: اولین و آخرین پیام شهیدان به مردم این است با انقلاب همراه و با ولایت مطلقه فقیه همگام باشید.

کاربران شبکه‌های اجتماعی با دو کلیدواژه #پایتخت_بصیرت و #جانفدا به روایت صحنه‌های ناب از تشییع شهدای گمنام توسط مردم انقلابی و شهیدپرور تهران پرداختند.

دالوند گفت: ظرف دو سال آینده بیش از هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت بیمارستان‌های لرستان اضافه می‌شود.

جنیدی با بیان اینکه بازخوانی حوادث دفاع مقدس، رمز عبور ما از فتنه‌های آخرالزمان است و باید در مسیر شهدا گام برداریم، گفت: امنیت هزینه دارد و شهدا با تقدیم جان خود هزینه آن را پرداخته‌اند.

مراسم اختتامیه مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان آسیا و اقیانوسیه صبح امروز به صورت آنلاین برگزار شد.

فرمانده کل انتظامی کشور دستور ویژه ای را در خصوص رسیدگی و پیگیری پرونده فوت یکی از سرنشینان خودرو که در جریان تیراندازی و تعقیب و گریز پلیس در شهر بستک استان هرمزگان مورد اصابت قرار گرفته بود صادر کرد.

ایرج بسطامی از صداهای ماندگار موسیقی سنتی و از نوابغ کرمانی، در چنین روزی با زلزله غم انگیز پنجم دی ماه سال 82 جان به جان آفرین تسلیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان از بخشش یک متهم محکوم به قصاص از چوبه دار در ایام فاطمیه در شهرستان رشت خبر داد.

دهشیری، فرماندار تفت از تشییع و خاکسپاری سه شهید گمنام هم‌زمان با شهادت حضرت فاطمه (س) خبر داد و گفت: از 15 شهید گمنامی که به استان یزد آمده‌اند، سه شهید در شهرستان تفت تدفین می‌شوند.

علی صفدری گفت: در جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر 250 نفر از جامعه هنری 9 استان کشور میهمان استان کرمانشاه خواهند بود.

مدیر سازمان بسیج عشایری سیستان وبلوچستان گفت: در تداوم رزمایش کمک مومنانه و برای حل بخشی از مشکلات عشایر به ویژه در مناطق صعب العبور بالغ بر 2 هزار کیسه آرد بین عشایر منطقه توزیع شد.

مسعودی‌زاده گفت: 40 عنوان برنامه همزمان با دهه بصیرت در مدارس استان لرستان برگزار می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با تشریح محدودیت‌های ترافیکی هفته جاری گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12:00 الی 24:00 روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهار شنبه مورخ‌های پنجم، ششم و هفتم دی ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است

ایمپلنت زیرکونیا جهت پروتزهای مصنوعی مانند دندان، ایمپلنت سرامیکی برای افرادی که دچار حساسیت به فلز هستند عالی می باشد و شباهت بیشتری به دندانهای طبیعی دارد.

خلاف بسیاری از جوانان که تصورشان از شغل فقط پشت میزنشینی یا داشتن سرمایه زیاد برای راه‌اندازی یک کارگاه است، در همین نزدیکی جوانانی با سرمایه اندک و حمایت‌های امداد توانسته‌اند علاوه بر اینکه برای خود شغلی دست و پا کنند، زمینه اشتغال افراد دیگری را هم فراهم کنند.