شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

مدیرکل تقسیمات کشوری با اشاره به افزایش درخواست‌های تقسیمات کشوری، گفت: از آغاز سال 1400 تا آخر آذرماه سال جاری 2681 درخواست جدید برای تقسیمات کشوری به ثبت رسیده است.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بسیج دانشجویی عضو ثمربخش و تعیین کننده در دانشگاه است گفت: راهیان "پیشرفت" عرصه‌ای مهم در راستای تحقق جهاد تبیین است.

دبیر انجمن متخصصین عفونی کشور گفت: در حال حاضر بیماری کرونا، آنفلوانزا وRSV، در بسیاری از کشورهای دنیا شایع شده است.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: عملیات والفجر مقدماتی و والفجر 1 گرچه موفقیت‌های عینی روی زمین پیدا نکرد، اما حماسه‌های زیادی در آن آفریده شد که در کتاب زمین‌های مسلح به خوبی به آن پرداخته شده است.

کارگر گفت: حماسه نهم دیماه در حقیقت نقطه پایانی بر فتنه 88 بود و نقش مقام معظم رهبری در کنترل بحران بی‌نظیر و بی‌بدیل بود که ابعاد فتنه را با روشنگری از اهداف پشت پرده دشمنان مدیریت و کنترل کردند.

سردار سپهر با بررسی ابعاد مختلف فتنه ها در هر زمان، عنوان کرد: هر گاه ایران بر روی باند قدرت و اقتدار و تعالی و توسعه و پیشرفت قرار گرفته، دشمن فتنه‌ای طراحی و حمله کرده است.

منابع محلی اعلام کردند: حمله تروریستی در شرق سوریه 10 کشته و 4 زخمی برجا گذاشت.

وزیر نفت و منابع طبیعی سوری، مزدوران آمریکا را عامل حمله به اتوبوس‌های حامل کارکنان شرکت نفت الفرات سوریه در استان دیر الزور این کشور دانست.

سردار زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: دشمن از رسانه پویا و آگاهی دهنده واهمه دارد و در مقابل، از رسانه منفعل و خنثی استقبال می کند.

سید محمد حسینی 9 دی را حماسه بزرگ مردم در سراسر ایران دانست و گفت: مردم ایران با حضور حماسی خود به فتنه ها پایان دادند از این رو دشمنان داخلی و خارجی فهمیدند با این ملت نمی توانند مقابله کنند.

حجت الاسلام والمسلمین درویشی 9 دی را جلوه بصیرت مردمی دانست و گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز رهبری نقش برجسته‌ای در خنثی‌سازی فتنه‌ها داشته است.

حجت‌الاسلام پولادی گفت: نهم دی ماه روز عبور بولدوزری ملت ایران از روی خواص بی‌بصیرتی است که نمی خواستند و نتوانستند بفهمند و نتوانستند تشخیص بدهند.

رئیس سازمان محیط زیست از استخدام 350 نفر در این سازمان خبرداد و گفت: پاکی هوا در کلان شهرها نیازمند اختصاص اعتبارات سنگین و کلان از سوی دولت است.

در دنیای مدرن امروزی همچنان بازار طب سنتی داغ است و کارشناسان معتفدند که طب نوین و سنتی مکمل یکدیگر هستند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران از اجرای طرح سراسری بازدید از جایگاه‌های عرضه و تانکرهای حامل سوخت و کنترل تردد خودروهای عبوری اشاره کرد و گفت: در 72 ساعت گذشته بیش از 525 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با یادآوری جنایات رژیم صهیونیستی در سال گفت: «از نظر آمریکا و اروپا، این همه جنایت حتی علیه زنان و کودکان نه تنها نقض حقوق بشر نیست، بلکه شایسته حمایت است!»