شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد سردار دل‌ها شهید قدس " سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای را صادر کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص آخرین وضعیت روابط ایران و مصر، گفت: گفتگوی کوتاهی بین وزیر امور خارجه مصر و السیسی، رئیس جمهور این کشور صورت گرفت. گفتگوها مثبت و دارای روح مثبت و توأم با علاقه بود.

فاطمه پیری گفت: وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی برای هوشیاری نسل جوان است و آشنایی نوجوانان و جوانان با مکتب حاج قاسم نسل سلیمانی ها را تربیت خواهد کرد.

بهزاد نجف‌پور با بیان اینکه این زیرسویه اومیکرون میزان سرایت‌پذیری بالایی دارد، گفت: علائم این سویه همانند سویه‌های گذشته است که با تب، گلودرد، سردرد، سرفه و در اغلب موارد با علائم گوارشی اعم از اسهال، تهوع همراه است.

در بین موکب های حاضر در گلزار شهدای کرمان، موکب تیپ فاطمیون در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم به زائران خدمات ارائه می دهند.

محمدرضا اکبری باتوجه به اینکه موج جدید کرونا آغاز شده است، گفت: متاسفانه تاکنون تنها 13 درصد از گروه های هدف، نوبت چهارم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

امیرحسین برخورداری جوان نخبه 20 ساله قزوینی که با وجود سن کم مدیریت یک شرکت دانش بنیان را برعهده دارد، وی که در حوزه بیوشیمی و صنایع غذایی فعالیت می‌کند، چندین ثبت اختراع در تولید محصولات فراسودمند دارد.

مردانی‌نژاد گفت: در اغتشاشات اخیر هم پری بلنده‌های جدید وارد کار شدند و آشوب و شورش فمینیستی پوچ‌گرا به راه انداختند.

فرمانده سپاه محمد (ص) گفت: مکتب حاج قاسم یک مکتب فراگیر و نشئت گرفته از آرمان‌های امام و رهبری است و اگر با نگاه به این مکتب حرکت و برنامه‌ریزی کنیم و خدمت به مردم را ادامه دهیم شاهد شکل‌گیری یک ایران موفق‌تر، پیشرفته‌تر و سربلندتر از امروز خواهیم بود.

مسابقات قهرمانی غرب آسیا از سال آینده با حضور بانوان برگزار می شود.

این روزها، شهر کرمان مملو از حضور زائران و دلدادگان سیدالشهدای مقاومت است که در مسیر منتهی به گلزار شهدا 280 موکب در حال خدمت رسانی هستند.

شرکت واگن‌سازی تهران در نشست مشترک وزیر کشور با معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و شهردار تهران، موظف شد هرچه سریع‌تر نسبت به ساخت و تحویل 105 واگن قطار شهری اقدام کند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از افزایش 6.5 درصدی میانگین تولید روزانه بنزین کشور از ابتدای امسال تا پنجم دی‌ماه خبر داد.

دبیر کل حزب الله لبنان حجت الاسلام سید حسن نصر الله خطاب به کنگره بین المللی دومین بزرگداشت سالگرد ارتحال علامه اندیشمند آیت الله مصباح یزدی پیامی صادر کرد.

در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار رشید جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی، مجموعه پوستر «دلخوشی‌ها همه دلتنگِ توأند برگرد» منتشر شد.

چهار داور s1 به همراه یک مدرس کشورمان از سوی اتحادیه جهانی کشتی به سمینار داوران المپیکی جهان دعوت شدند.