شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین در پکن در توییتی نوشت: پروتکل های بهداشتی با جذب گردشگر منافاتی ندارد. گردشگری را وارد بازیهای جناحی نکنید.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اکنون 54 درصد معلمان ما، از بانوان هستند. بر اساس نظریه های مدیریتی، زنان در مدیریت به خصوص مدیریت محیط های آموزشی موفق‌تر هستند.

همرزمان سردار سپهبد شهید سلیمانی با بیان اینکه حاج قاسم همیشه جلو و در وسط میدان بود، گفتند: حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از افراد تراز انقلاب اسلامی پرورش یافته مکتب امامین انقلاب و حامی مستضعفان در جهان بود.

رئیس جمهور سابق ایران چندی پیش در دیدار با جمعی از استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم با انتقاد از وضعیت فعلی کشور، ادعاهایی را مطرح کرد که بر اساس اسناد و شواهد متعدد خلاف واقع آن اثبات شده است.

با مرور سرمقاله و یادداشت‌های روز روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور، مطالبی از جمله اسماعیل قاآنی در مسیر قاسم سلیمانی، شمشیر سلیمانی تا شهید سلیمانی، رسانه ملی و نگاه فراگیر به چشم می‌خورد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ورامین گفت: به احترام سردار شهید سلیمانی برج تاریخی علاالدوله شهر ورامین خاموش می‌شود.

"علی محمودی" با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی چهار بار با گیلانی ها دیدار داشتند، گفت: در حال حاضر بیش از 120 اثر از مرکز آفرینش‌های هنری بسیج سپاه قدس گیلان با موضوع حاج قاسم سلیمانی، رزمندگان گیلانی و جبهه مقاومت و در قالب شعر، نماهنگ، چاپ کتاب و برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی آماده پخش شده است.

پروژه زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی یکی از پروژه‌های کلان شهرداری است که به طول یک کیلومتر از میدان امام حسین (ع) تا بلوار یادگار امام بوده و در حال حاضر در مرحله تیرگذاری در خیابان نور شرقی است.

افزایش بی حساب خودروهای شخصی طی سالهای اخیر باعث افزایش روزهای الوده هوا در شهر قم به حدود نصف روزهای سال شده که علاوه بر چالشهای ترافیک و تامین سوخت و بنزین، شهر قم را با مشکلات زیست محیطی نیز روبه کرده و این آمارها نشان دهده لزوم حمایت دولت از حمل و نقل عمومی در قم است.

ساخت خودروی با کیفیت و قیمت مناسب، همیشه یکی از مطالبه‌های جدی مردم از خودروسازان بوده، این در حالی است که متاسفانه خودروهای تولیدی در داخل کشور تقریبا در اکثر مواقع رضایت مردم را به لحاظ کیفیت و حتی قیمت تامین نکرده‌اند.

"حیدر زارع" با بیان اینکه "حاج قاسم" نماد و جلوه، اسلام رحمانی برای همه افراد منطقه با هر نوع نژاد و دینی است، گفت: مهمترین دستاورد سردار سلیمانی ایجاد امنیت برای ایران و کشورهای منطقه بود که این امر وجه غالب عملکرد او است.

سخاوتیان بابیان اینکه در نگاه عادی شاید گفته شود این سه ماه شلوغی وجود داشت اما این شلوغی ها در ابعاد مختلف فشارهای اقتصادی بر مردم وارد کرد گفت: وقتی امنیت اقتصادی از بین برود سرمایه گذاران فرار می کنند و بازاریان به سود نمی رسند و در نهایت مالیات پرداخت نمی کنند و باعث کسری بودجه دولت می شوند.

سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین هشدار داد که هر گونه خدشه‌ای به وضعیت تاریخی مسجدالأقصی، به معنای اعلان جنگ خواهد بود.

لوئیس ایناسیو لولا داسیلوا رئیس جمهوری برزیل اعلام کرد که کشورش با قدرت همراه و حامی فلسطینیان خواهد بود و برای پس گرفتن آزادی و استقلال فلسطین به عنوان یک کشور مستقل و با حاکمیت در مرزهای 1967 تلاش خواهد کرد.

نشست رئیس فدراسیون با عضو هیات رئیسه و سرمربیان تیم‌های فوتبال نوجوانان و جوانان ایران برگزار شد.

رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور بعنوان مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی روزهای 28 لغایت 30 دی ماه سال جاری درسالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهدشد.