یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی در نشست با فرمانده سپاه فتح با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران نظامی مقدس با آرمان‌های معنوی است گفت: خدمات سپاه و بسیج به کشور ستودنی است.

در پی اطلاع معاون دادستان تهران از ذبح دام‌های آبستن در کشتارگاه فجر اسلامشهر، مرتضی تورک معاون در امور حقوق عامه صبح امروز به صورت سرزده به محل کشتارگاه مراجعه کرد و مشاهدات میدانی نشان داد که اعلام گزارش ذبح دام‌های آبستن در این کشتارگاه صحت داشته است.

ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر آنچه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته برای عمران آبادانی، رفاه حال مردم تلاش شود به همان اندازه امنیت پایدار در منطقه حاصل می شود.

حسین شوندی گفت: گروه‌های برگزیده در سالن‌های تئاتر استان در حال تمرین هستند تا خودشان را برای یک رقابت تنگاتنگ آماده کنند.

کوشکی گفت: یک آموزشگاه 3 کلاسه در شهرستان شیروان و یک دبیرستان 9 کلاسه در شهرستان جاجرم به بهره‌برداری رسیده است.

وزیر امور خارجه کشورمان بر ضرورت مبارزه با تروریسم در سوریه تأکید کرد.

معاون حقوقی باشگاه استقلال در واکنش به اخبار کذبی که درباره پرونده استراماچونی مطرح می‌شود، توضیحاتی را ارائه داد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه برخی از مناطق آزاد از تولید فاصله گرفته و مرکز واردات شدند و صادرات کشور را تهدید می‌کنند، گفت: باید مراقبت کنیم مناطق آزاد به مرکز واردات بی‌رویه کالا تبدیل نشود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بسیجیان بسیج مستضعفین در همه اقشار مختلف به‌صورت گمنام و با نامداری در تلاش هستند، بسیج یک الگوی جهانی است و تمام دنیا از بسیج الگو می‌گیرد.

فصل هفتم پروژه نمایشنامه‌نویسی چهارفصل تئاتر ایران به سرپرستی ایوب آقاخانی آغاز به کار کرد.

خودروسازی کره‌ای هیوندای در ادامه توسعه خودروهای برقی خود، در جریان نمایشگاه بین المللی خودر لس آنجلس آمریکا، از یک شاسی بلند مفهومی جدید با نام Seven رونمایی کرده است.

عضو هئیت علمی دانشگاه استان گلستان با اشاره به اهتمام دولت در حل مشکلات کشور گفت: انگیزه خدمت دولت رئیسی برای حل مشکلات نشان از شناخت درد مردم است.

پرهیز رئیس‌جمهور از هرگونه حاشیه‌آفرینی که این مهم در مواضع و سخنرانی‌های رئیس‌جمهور مشهود است، حتی تمجید منتقدان دولت را نیز به دنبال داشته است.

با حضور رئیس کمیته ملی المپیک ایران هفتادوششمین نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا برگزار شد.

سردار حسینی گفت: با تفکر و اندیشه بسیجی که عامل پیش برندگی این انقلاب و اهداف والای آن است آینده روشن و امید بخش کشور را ترسیم خواهیم کرد چرا که بسیج انقلابی ترین و الهی ترین ارزش مکتبی و مردمی تاریخ بشریت است.

مسئول سازمان بسیج اصناف گفت: یکی از بحث هایی که ما دنبال می کنیم راه اندازی بسیج در مناطق آزاد و راه اندازی بسیج تخصصی در بورس است.