یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

مدیرعامل موسسه کارآفرینی علم جویان جوان با اشاره به توانمندسازی 280زن سرپرست خانوار، گفت: توسعه فرهنگ خود اشتغالی از اهداف موسسه علم جویان جوان است.

هفته بسیج در استان یزد با برگزاری محفل تفسیر قران کریم توسط آیت الله ناصری آغاز شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که بانک‌ها باید از بنگاهداری پرهیز کنند، گفت که باید بانک‌ها و بخش خصوصی قانون مالیات بر خانه‌های خالی را اجرا کنند و قطعا استنکاف از اجرای این قانون به عنوان ترک فعل بوده و متخلفان به قوه قضاییه معرفی می‌شوند.

در حالی که واکسیناسیون فرصتی طلایی برای مهار کروناست و به همت دولت شاهد تسریع در روند آن هستیم، بسیاری از جریان های ضد واکسن با بازیچه قرار دادن جان مردم مانع آنها برای تزریق می شوند که بدون تردید در افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میرها تاثیرگذار خواهد بود.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در محکومیت اقدام ضد حقوق بشری انگلیس در قرار دادن جنبش حماس در فهرست تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد.

منابع امنیتی عراقی از دفع حمله داعش به منطقه‌ای در جنوب سامراء از سوی نیروهای حشد شعبی خبر دادند.

بازیگران نمایش «فرودگاه، پرواز شماره 707» نوشته احمدرضا احمدی و کارگردانی کوروش سلیمانی که قرار است به زودی اجرای عمومی خود را آغاز کند، معرفی شدند.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده و وزش باد در برخی نقاط کشور خبر داد.

زلزله 3.6 ریشتری کهنوج در استان کرمان را لرزاند.

حمید سجادی گفت: 4 هزار و 100 پروژه سبک نیز با اعتبارات ملی و استانی از سوی دفتر فنی و مهندسی وزارت ورزش در حال پیگیری و تکمیل است.

عامریان گفت: شرکت «گروه سرمایه گذاری صندوق فولاد» یا همان «دالاهو» هلدینگ تخصصی است و نه تنها زغالسنگ کرمان بلکه معادن زغالسنگ بافق و اسفندقه نیز وارد همین مجموعه کرده ایم و هیچ خصوصی سازی صورت نگرفته است.

عیسی برجی از اعزام تیم های پزشکی به شهرستان های بجنورد، جاجرم، اسفراین، مانه و سملقان و فاروج همزمان با هفته بسیج خبر داد.

طبق نوشته کتاب «جاناتان کارل» خبرنگار شبکه «ای بی سی نیوز»، وزرای خزانه‌داری و خارجه با برخی دیگر از اعضای کابینه دونالد ترامپ برای خلع او از ریاست جمهوری حرف زده بودند.

رسانه های ترکیه امروز از وقوع زمین لرزه ای به بزرگی 5 ریشتر در استان دوزچه نزدیک شهر استانبول خبر می دهند.

تقویت سرمایه اجتماعی با حضور در بین مردم و راه اندازی سفر های استانی و همچین پایان بحران کرونا با انقلاب واکسیناسیون در صدر عملکرد 100 روزیه رئیسی است.

متن پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه حسن روحانی در مورد گرانی بنزین در آبان ماه 98، برای اولین بار در مستند پشت پرده منتشر شد.