دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران با تبریک کسب مدال طلا و شکستن رکورد المپیک توسط جواد فروغی گفت: فروغی نور المپیک توکیو هست.

داور بین المللی فوتبال ایران گفت: تحریم ها نباشد، همین فردا می توان قرارداد تجهیزات VAR را بست.

مربیان سایپا و آلومینیوم بعد از بازی هفته بیست نهم در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کردند.

بزوال گفت: جواد فروغی با به دست آوردن این مدال نوری از جنس امید را در دل سایر ورزشکاران به وجود آرود.

حسن خیریان‌پور گفت: تاکنون حدود 34 طرح بهره‌مند شده از تسهیلات روستایی و عشایری در مازندران که دچار انحراف شده بودند، شناسایی و در کمیته نظارت به پرونده آنان رسیدگی شد.

در پایان سومین روز بازیهای المپیک توکیو ایران با یک مدال طلا در جایگاه یازدهم مشترک ایستاد.

طی مطالعاتی که از دیدگاه اکسرژی انجام شده است برای بازیابی گازهای فلر از روش های فشار افزایی با کمپرسورها، بازگرداندن گاز به فرآیند، تولید همزمان برق و گرما و یا روش های ترکیبی از آن ها پیشنهاد شده است.

اهمیت تحلیل خبر در فضای پرتلاطم اجتماعی گفت: در فضای پرتلاطم اجتماعی این عصر، خبر و مهم‌تر از آن تحلیل آن خبر، بسیار مهم است.

تنیسورهای حاضر در تور جهانی زیر 18 سال در راند نخست جدول مقدماتی با هم دیدار کردند.

یکی از ده‌ها جاده ویران شده در اثر سیل مهیب و بی سابقه در غرب آلمان را مشاهده می کنید.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه کنکور 1400 در هفته آینده خبر داد و گفت: به این ترتیب، داوطلبان مجاز اعلام شده، از نیمه اول مرداد ماه می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

قیمت دلار آمریکا امروز در صرافی‌های بانکی برای فروش 24 هزار و 59 تومان و برای خرید 23 هزار و 582 تومان است.

محمدصادق امینی‌نیا به کمبود تبلت و گوشی در منطقه اشکوری رامسر اشاره کرد و گفت: اینترنت و زیرساخت‌های آن بسیار ضعیف است و درصد کمی از دانش‌آموزان به اینترنت دسترسی دارند.

محمد زمان شالیکار با اشاره به نزاع خانوادگی روزهای گذشته در مراسم عروسی که منجر به درگیری و تیراندازی و قتل در بابل شده است گفت: با تحقیقات و اقدامات به موقع، سریع و هوشمندانه پلیسی، متهم در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شد.

بهروز حصاری گفت: طی 10 روز آینده با جوجه‌ریزی در مرغدارای‌های سراسر کشور مشکل کمبود مرغ قطعا رفع خواهد شد.

کاظمی گفت: چاه شماره پنج خلیل‌آباد در عمق 285 متری به آب رسید که نسبت به چاه قبلی 100 متر افت منابع آب زیرزمینی داشته‌ایم.