پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه این وزارتخانه از ورود 1/1 میلیون دز بسته جدید واکسن چینی کرونا به کشور خبر داد.

در لابه‌لای عادی‌انگاری‌های مردم و مسئولان در ماه گذشته، همه‌گیری ویروس کرونا در دو هفته اخیر به اوج خود رسید و بسیاری از خانواده‌ها را درگیر کرد.

واکسیناسیون فرهنگیان در اولویت ستاد کرونای قرار گرفت و مقرر است تا پایان شهریور ماه کلیه فرهنگیان در بخش های مختلف، دو مرحله واکسن را دریافت نمایند.

رهبر کودتاچیان میانمار در گفتگویی تلویزیونی با اعلام آمادگی همکاری با «آسه آن» گفت: وضعیت فوق‌العاده در میانمار تا آگوست 2023 ادامه می‌یابد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم فکر می‌کنند سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی موجب گرانی مسکن شد در حالی که افزایش قیمت مسکن ربطی به ما نداشت.

درگیریها میان طالبان و نیروهای دولتی افغانستان در ولایت‌های مختلف ادامه دارد.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با ارسال نامه ای به دادستان کل کشور درخواست کرد برای سامان دهی و اصلاح برخی دستورالعمل های گذشته، اقدامات کارشناسی مجدد صورت گیرد.

گرمای هوا همراه با وزش بادهای داغ آفریقایی باعث گسترش آتش در 30 نقطه شده و هزاران نفر مجبور به تخلیه خانه هایشان شده‌اند.

فراز کمالوند با امضای قراردادش، رسما سرمربی تیم فوتبال تراکتور شد.

اسماعیلی گفت: تنظیم بازار اراده جدی مسئولین را می طلبد؛ و آن ها که سرمایه دار هستند و بازار و تجارت را در دست گرفته اند از این کم ظرفیتی مسئولان سوء استفاده کردند و به کنترل شایسته ای نرسیده است.

جواد فروغی ملی‌پوش طلایی تیراندازی ایران در المپیک توکیو گفت: این مدال را به رهبر معظم انقلاب و مردم تقدیم می کنم. این مدال را به مردم سختی‌کشیده، که در بی آبی و بی برقی قرار داشتند و به مردم خوزستان تقدیم می‌کنم و با افتخار حاضرم هر کمکی را برای آنها انجام دهم.

مدیر سرمایه گذاری شرکت بیمه ملت در خصوص بازگشایی نماد این شرکت پس از افزایش سرمایه گفت: باتوجه به این‌که شرکت‌های بیمه پیچیدگی‌های بیشتری در ماهیت فعالیت خود نسبت به شرکت‌های تولیدی یا سرمایه‌گذاری دارند طبیعی است که کلیه فعالیت‌های آنها از جمله افزایش سرمایه هم نیازمند طی کردن فرآیند طولانی‌تری باشد.

در بازی امروز والیبال ایران ژاپن، با توجه به اینکه در جدول رده بنده گروه A، صعود تیم‌های لهستان و ایتالیا به عنوان تیم‌های اول و دوم و صعود کانادا به عنوان تیم چهارم قطعی شده است، ایران با هر نتیجه‌ای که ژاپن را شکست بدهد به عنوان تیم سوم به مرحله بعد خواهد رفت و ژاپن و ونزوئلا حذف خواهند شد.

با امضای معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه اجرایی قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و تعدیل کارانه‌های پرستاری ابلاغ شد.

معاون وزیر صمت امروز از کاهش قیمت سیمان در بازار و عرضه آن به قیمت 40 هزار تومان خبر داد.

در روز دوم جام‌جهانی اسکی چمن به میزبانی کورتینا دامپتزوی ایتالیا، مهدی سولقانی با ایستادن در جایگاه ششم موفق به کسب برترین عنوان اسکی‌بازان روی چمن ایران در مسابقات جام‌جهانی خارج از ایران شد.