پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

مهم‌ترین سرخط فضای مجازی استان فارس را در یک دقیقه مشاهده کنید.

براساس آمارهای رسمی صرفا 62 درصد منابع هدفمندی یارانه ها در سه ماهه ابتدایی امسال محقق شده است.

پنیر کره‌ای به لحاظ ارزش غذایی منبع غنی از پروتئین، کلسیم، فسفر، انواع ویتامین‌های A،D و گروه B هست.

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور گفت: اگر من در سال دوم تراکتور را قهرمان لیگ برتر نکنم، از فوتبال خداحافظی می‌کنم.

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی شاهد رشد قیمت این دارایی‌های دیجیتال بودیم.

پونه مقیمی گفت: نتیجه ترس ذهنی این می‌شود که فرزندتان در بزرگسالی به جای متمرکز شدن بر زندگی‌اش و جستجو کردن دلایل مشکلات در خودش در یک دنیای ذهنی، به دنبال رفع مشکل است!

سید جواد میری سلیمان گفت: کم بارشی ها و تداوم خشکسالی همچنین برداشت خاک از زمین های کشاورزی بر اثر وزش باد، میزان تولید گرد و غبار در آسمان شهر بجنورد را امسال افزایش داده است.

خالد جعفری خواستار عدم صدور مجوز خروج مرغ از استان تا زمان رفع مشکل داخلی شد و گفت: تا نیاز داخل استان تامین نشود، خروج مرغ از کردستان ممنوع است.

دیوارنگاره‌ی تصویر حاج قاسم، با طرحی به مناسبت ایام جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی در شهر بیروت نصب شد.

چهارمین جلسه شورای اداری استان زنجان در سال 1400 عصر امروز برگزار شد که قدردانی از برگزاری انتخابات، یافتن منابع درآمدی پایدار برای کشور و تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های دولت در صرفه‌جویی انرژی و دورکاری کارکنان از موارد مطروحه در آن بود.

قیمت سکه طرح جدید امروز با رشد 363 هزار تومانی از میانه کانال 11 میلیون تومان گذشت و نرخ هر دلار آمریکا هم که تا مرز ورود به کانال 26 هزار تومان پیش رفته بود، عقب نشینی کرد و 179 تومان افزایش یافت؛ هر گرم طلای 18 عیار نیز وارد کانال قیمتی یک میلیون و 100 هزار تومانی شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: باید کمک کنیم تا مناطق آزاد برای صادرات محور بودن و ایجاد اشتغال بیش از پیش توسعه داده شوند.

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با 34 هزار و 962 واحد رشد به ارتفاع یک میلیون و 351 هزار واحد رسید و ارزش معاملات خرد سهام در تالار شیشه‌ای هم حدود 6616 میلیارد تومان بود.

عرفان مرادی از تامین زمین برای متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهر سنندج خبر داد و گفت: برای تمام افرادی که در طرح اقدام ملی واجد شرایط بوده و مبالغ اولیه را واریز کرده اند زمین تامین شده و در حال مکاتبه با شورای عالی شهرسازی و معماری برای تایید زمین هستیم.

انجم شعاع، یکی از اهداف شورا را تعمیق ارزشهای انقلاب برشمرد و افزود: یکی از رسالت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حمایت از نظام جمهوری اسلامی باحضور مردم است.

پایدار گفت: هنوز بررسی و کارشناسی لازم برای قیمت جدید نان در یزد انجام نگرفته و تصمیمات نهایی در این زمینه در کارگروه آرد و نان استان گرفته خواهد شد.