دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: همچنان بیش از 850 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد بستری هستند.

در پی افزایش شاخص آلودگی هوا در کرمان، اداره کل مدیریت بحران استان کرمان تاخیر در آغاز فعالیت ادارات را 2 ساعت دیگر تمدید کرد.

قیمت تعیین شده برای گوشت گوسفند به گونه ای است که نه به نفع مردم با این شرایط سخت اقتصادی است و نه به نفع دامداری که در تامین علوفه مانده است.

محمد صالح جوکار گفت: سکوت را نمی پذیریم و منتظر پاسخ هستیم و شایسته است برخورد جدی مانند سال 91 با عاملان تخریب و تخریب کنندگان صورت گیرد.

مبشری گفت: تلاش می‌شود قبل از رسید فصل سرما بیش از 100 واحد بازسازی‌شده تحویل خانواده‌های مددجوی زلزله‌زده دنا داده شود.

محمد هاشمی شهری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: سپاه و بسیج خدمات بسیار ارزشمند و تاثیر گذاری را در حوزه بهداشت درمان به خصوص در امر مبارزه و مقابله با ویروس کرونا ارائه داده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل همزمان با روز اردبیل با حضور در منزل اصغر گلمغانی از این شاعر پیشکسوت اردبیلی تجلیل کرد.

در پی انسداد مسیر رودخانه رودقلاتی در منطقه روستای پاطاوه از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده هزاران بچه ماهی در پایین‌دست این رودخانه تلف شدند.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: فشار کمبود نهاده دامی و افزایش سایر هزینه ها، باعث کاهش جوجه ریزی در مرغداری‌ها شده، که عرضه تخم مرغ در ماه‌های آتی را کاهش می‌دهد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که امسال تا کنون سه میلیارد و 250 میلیون دلار ارز برای واردات نهاده‌های دامی در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است گفت: امسال حدود 4.5 میلیون تن علوفه از تولید کشور به دلیل خشکسالی کاهش یافته است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان ری گفت: طی یک دهه اخیر از مجموع ثبت نام یک هزار و 375 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی تاکنون بیش از 90 درصد واحدها تکمیل شده است.

چشمه علی از مناطق گردشگری و تاریخی شهر ری در گرمای تابستان محلی برای آب تنی کودکان و نوجوانان شده است.

دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 هفته پایانی تیر مجوز 202 تک آهنگ و 13 آلبوم را صادر کرد.

مسئول سازمان بسیج مداحان و کانون مداحان خادمیاری رضوی سیستان و بلوچستان گفت: گروه‌های جهادی این سازمان در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر شرکت در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه به صورت خود جوش برای مقابله با ویروس کرونا و قطع شیوع آن وارد میدان شده اند.

احمدی گفت: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی مقدمات اجرای دو پروژه بهسازی 14 کیلومتر از جاده سرخس و باند کندرو گردنه مزداوند این شهرستان را با انتخاب مشاور و انجام مناقصه فراهم کرده، اما به علت عدم استقبال پیمانکاران پروژه‌ها عملا متوقف شده است.

با حکم خلیلی، سرپرست دبیری فدراسیون سوارکاری منصوب شد.