دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

بررسی فیش حقوقی مسئول دفتر رئیس نظام مهندسی ساختمان استان تهران از دریافت حقوق ناخالص نجومی 42 میلیون تومانی در خردادماه خبر می‌دهد.

این روزها مردمان برخی روستاهای جنوب شرق کشور به دلیل خشکسالی و بی مهری مسئولان با مشکلات تنش آبی دست و پنجه نرم می کنند، در حالی که متولیان امر در صورت توجه، با تخصیص اعتبار و اجرای طرح های انتقال آب از منابع موجود می توانند به عطش آن ها پایان دهند.

منصور شکرالهی گفت: تا زمانی که نرم‌افزارهای داخلی همه سرویس‌های لازم با شاخصه‌های بین‌المللی ارائه نکنند، پیام‌رسان‌های خارجی فعال هستند.

حسین فروغی، مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: به مناسبت عید غدیر خم هزار و 800 پرس غذای گرم بین بیماران کرونایی، نیازمندان وایتام در مناطق عشایری توزیع شد.

در نشست ویدئوکنفرانسی استاندار با معاون رئیس جمهور از مجموعه 3500 واحد مسکن محرومین استان کهگیلویه و بویراحمد 3150 واحد به بهره‌برداری رسید.

عضو هیئت مدیره انجمن مطالعات فضای مجازی حوزه با اشاره به اینکه تضاد منافع مانع از سیاست گذاری مناسب برای فضای مجازی شده است، گفت: شبکه ملی اطلاعات مهمترین بحث در طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی است.

حجت الاسلام غلامی گفت: هویت شیعه به غدیر خم است و جوانان در کنار اقداماتی که برای ترویج غدیر انجام می‌دهند باید درباره امیرالمؤمنین (ع) مطالعه کرده و چند کتاب درخصوص اهمیت و جایگاه غدیر مطالعه کنند.

نمکی وزیر بهداشت گفت: در این مدت یکی از غصه‌های من و آقای حاجی میرزایی بسته بودن مدارس بوده است.

علیرضا مهرعلیان با بیان اینکه دو نوع واکسن سینوفارم و برکت برای خبرنگاران استان تزریق می‌شود، گفت: در فاز نخست تزریق واکسن، تقریبا 135 الی 136 نفر از خبرنگاران واکسینه شده‌اند.

رقابت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 امروز پنجشنبه 7 مردادماه 1400 با برگزاری آزمون برای 305 هزار داوطلب ادامه یافت.

فضل اله رنجبر گفت: هیچ گونه مکاتبه ای از سوی وزارت کشور یا ستاد انتخابات درخصوص رد صلاحیت دو یا سه نفر از کاندیداهای شورای اسلامی شهر کرمانشاه وصول نشده است.

هرچند از رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان و رسولان اطلاع رسانی به موقع و شفاف به مردم یاد می‌شود اما آنچه امروز گاها در برخی از جلسات استانداری قزوین قابل لمس بوده، نامحرم دانستن مردم و برگزاری جلسات محرمانه آن هم بدون حضور خبرنگار است.

مهدی سعادتی گفت: در سال 96 شورای عالی فضای مجازی مصوبه ای برای ساماندهی این فضا داشت که بیش از 4 سال است که اجرا نشده چرا که ضمانت اجرایی نداشت.

بازیکن تیم ملی آمریکا پس از دیدار با ایران گفت: ما درطول بازی فشار زیادی به ایران وارد کردیم چون برای رسیدن به مراحل بالاتر و روند بهتر تیمی به این پیروزی نیاز داشتیم.

امید اکبرزاده با اعلام اینکه در استان تورم افسار گسیخته موجب زیان دهی پیمانکاران پروژه های عمرانی شده است از تعیین نرخ های جبرانی دولت برای پوشش زیان پیمانکارن که منطبق با نرخ تورم واقعی نیستند نیز به شدت گلایه کرد.

ملی پوش تیر و کمان ایران گفت: دو المپیک دیده ام و راحت مسابقه دادم اما تفاوت من و حریفم در تجربه بود.