دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

واگن جدید 26 محوره و محصول دانش بنیان متخصصان ایرانی در واگن پارس مپنا در اراک رو نمایی شد.

استاندار گلستان با بیان این که شرایط کرونا در استان عادی نیست، گفت: در صورت ادامه این روند به سمت راه اندازی نقاهتگاه ها خواهیم رفت.

با بررسی نحوه مدیریت مصرف آب در بخش‌های مختلف کشور و راهکارهای کاهش و سامان‌دهی مصرف آب، درمی یابیم بخش زیادی از مشکلات آبی کشور به دلیل مدیریت غلط در این حوزه به وجود آمده است.

عبدالرئوف باران زهی یکی از خانواده های داغدار کرونایی در سیستان و بلوچستان، از مسئولان و متولیان امر خواستار آن شد تا چرایی ترخیص بیماران از بیمارستان‌های استان یک روز قبل از سفر "نمکی، وزیر بهداشت"، برای خالی جلوه دادن تخت های بیمارستانی را جویا شوند.

این روزها با بالا رفتن قیمت کالا‌های مصرفی و وجود تورم زندگی برای قشری از مردم با چالش های فراوانی رو به رو شده است و کارگران از آن جمله کسانی هستند که نه تنها مشکل آنان رفع و و رجوع نشد بلکه با وجود مشکلات اقتصادی و نرخ تورم بالا نفس این قشر زیر بار مشکلات به شماره افتاده است.

انتخاب فرمانده تیم اقتصادی در دولت سیزدهم بسیار حائز اهمیت است.

چهارمین و آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی نوجوانان ایران برابر ایتالیا با برد شاگردان آرمات به پایان رسید.

آزمون کارشناسی ارشد 1400 از ساعت 8 صبح امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد و تا جمعه هشتم مرداد ادامه دارد.

زلزله 3.8 ریشتری شربیان در استان آذربایجان شرقی را لرزاند.

مدیر دفتر تأسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان در مورد آخرین وضعیت ذخیره سدهای استان اصفهان توضیحاتی داد.

سردار یدالله جوانی گفت: عملیات مرصاد عظمت، اقتدار و قدرت دفاعی و ایستادگی ملت ایران را به نمایش گذاشت.

مدیرکل مهندسی وراهبری شبکه برق گفت: از ساعت 9 و 30 دقیقه امروز از سقف مجاز مصرف برق عبور کردیم و اکنون شاهد بالا بودن 4500 مگاواتی سقف مصرف هستیم.

بخشی از روستا‌ها و مناطق حاشیه‌ای خوزستان به علت خشکسالی و کمی بارش، با مشکل کم آبی و بی آبی روبه‌رو هستند. از این رو نیروی زمینی ارتش در روستا‌های دشت آزادگان و مناطقی از شهرستان هویزه و چند شهر و روستای دیگر استان کار آبرسانی با تانکر را آغاز کرده و این خدمت رسانی تا برقراری آب پایدار در این مناطق ادامه دارد.

شعبانی با بیان اینکه خوب است که اخلاق ورزشی رعایت شود، گفت: خوب است دوستان زمانیکه مصاحبه می دهند اخلاق ورزشی را رعایت کرده و امکاناتی را که در اختیارشان قرار داده شده است را قدر بدانند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: وزارت بهداشت میدان‌دار مقابله با بیماری کروناست و نیروهای مسلح نیز همواره پشتیبان وزارت بهداشت در این زمینه بوده‌اند.

محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ کشورمان با انتشار متنی ضمن تشریح شرایط فعلی خوزستان از مسئولان خواستار رسیدگی فوری به مشکلات مردم شریف این منطقه از کشورمان شد.