جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

پرونده کلاهبرداری از متقاضیان خرید مسکن در فاز 11 پردیس به پلیس آگاهی پایتخت رسیده است؛ جایی که متهم در بازداشت بوده و دو هزار نفر مالباخته شکایت خود را ثبت و پیگیری می کنند.

در این ویدیو توضیحات بهادری جهرمی درباره پرداخت یارانه‌ها را مشاهده می کنید.

برنج کاری یکی از شغل های اصلی و منبع در آمد کشاورزان در شهرستان مبارکه اصفهان میباشد که چند سالی است به دلیل خشکسالی و نبود آب در رودخانه زاینده رود دستخوش تغییراتی شده است.

کنفدراسیون والیبال آسیا میزبانی هفتمین دوره جام مردان قاره کهن (AVC CUP) را به کشور تایلند داد.

در دیدار وزیر نفت کشورمان با رییس‌جمهوری ونزوئلا درباره افزایش همکاری‌های نفتی دو کشور و همچنین صادرات فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی توافق شد.

سایت اتحادیه جهانی کشتی طی گزارشی مفصل به رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان‌پهلوان غلام‌رضا تختی در شهر تنکابن پرداخت.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در تفاهم با وزیر فرهنگی، گردشگری و آثار باستانی عراق، از تلاش برای رفع موانع گردشگری زمینی با عراق و تردد افراد با خودروهای شخصی در تمام طول سال خبر داد.

با بهبود قدرت حافظه، سرعت یادگیری‌تان افزایش می‌یابد و در سنین پیری از ابتلا به بیماری آلزایمر در امان خواهید ماند.

فرماندار سردشت گفت: یکی از نیروهای هنگ مرزی این شهرستان بر اثر انفجار مین به شهادت رسید.

سام مردانی گفت: مصرف مرغ در بین مردم در هفته‌های ابتدایی اجرای طرح اصلاح قیمت‌ها کم شد که بخشی از آن مربوط به بار روانی حاکم در جامعه بود، در حال حاضر وضعیت مصرف مرغ بهتر شده اما شبیه روزهای قبل از اجرای طرح نیست، مرغ به اندازه کافی وجود دارد اما باید قدرت خرید مردم را نیز مد نظر قرار دهیم.

احسان قائدی گفت: هنرمندان این استان در اقدامی خیرخواهانه برای بازگرداندن لبخند بر روی لب‌های کودکان و همسران زندانیان با برپایی نمایشگاه «قاب مهربانی» و فروش آثار خود بیش از 250 میلیون ریال برای آزاد سازی زندانیان غیرعمد کمک کردند.

عملیات حفر چاه ژرف سراوان 21 خرداد ماه با موفقیت به سرانجام رسید و اولین آب عمق 1370 متر استحصال شد.

سعید کریمی خو گفت: طبق برنامه زمانبندی شده اولین گروه زائران حج تمتع از استان کرمانشاه 26 خرداد ماه سالجاری به سرزمین وحی اعزام می شوند.

عربستان سعودی، امارات و کویت از جمله کشورهایی هستند که اکران انیمیشن «لایت‌یر» پیکسار را ممنوع اعلام کردند.

پرویز اوسطی گفت: طبق گزارش وزیر جهاد کشاورزی اکنون بر اساس اطلاعات موجود در سامانه بازارگاه در حوزه تامین نهاده های دامی مشکلی وجود ندارد.

به گفته دبیرِ خانه پرستار استان کردستان، طبق گزارش چند سطری رئیس هیات مدیره نظام پرستاری، هیچ ترتیب اثری به مطالبات پرداخت معوقات کارانه پرستاران داده نشده است.