شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

جلسه دادگاه «سرکرده گروهک الاحوازیه» که متهم به «طراحی و اجرای عملیات‌های بمب‌گذاری و تروریستی متعدد در استان خوزستان از جمله حمله به مردم اهواز در جریان رژه هفته دفاع مقدس در سال 97 است» برگزار شد.

اکبری گفت: پدیده گرد و غبار تا فردا در آسمان لرستان حاکم است.

ابراهیم مهقانی گفت: تاکنون حدود 65 درصد گندم کشاورزان جمع آوری و تحویل مراکز دولتی شده است.

رعنایی گفت: تاکنون بدهی خودروسازان به صنعت قطعه‌سازی درمجموع به 85 هزار میلیارد تومان رسیده که 45 هزار میلیارد تومان این بدهی سر رسید گذشته بوده و در سال جدید حدود 40 درصد نسبت به پایان سال قبل افزایش داشته است.

تصاویر / فرش خودرنگ ایل سنگسری با قدمت و پیشینه دیرسال و چند هزار ساله، یکی از مهمترین صنایع دستی شهرستان مهدی‌شهر و ایل عشایری سنگسر است.

یاراحمدی گفت: 31 میلیارد تومان پروژه عمرانی در روستاهای شهرستان بروجرد در دست اجراست.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: امسال تاکنون یک میلیون اظهارنامه مالیاتی در قالب تبصره ماده 100 از اصناف دریافت شده است.

عزتی گفت: بیش از 91 درصد دانش‌آموزان لرستانی، سفارش کتاب درسی را ثبت کردند.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی با حضور حدود 100 شرکت فعال و مجتمع فعال در عرصه‌های دریایی و دریانوردی در جزیره کیش گشایش پیدا کرد.

عملیات اخیر در اربیل عراق (حمله موشکی سپاه به مقر موساد در اربیل) علیه عناصر یک رژیم یاغی، جراحی کوچکی بود که به‌طور دقیق به هدف اصابت کرد.

وزیر امور خارجه کره جنوبی گفت: کشورش در حال مذاکره با ایران و آمریکا برای آزادسازی دارایی‌های مسدود شده تهران است.

کارشناس مسائل بین الملل گفت: اگرچه ساخت و استفاده از بمب اتم از نظر جمهوری اسلامی ایران حرام است اما تست و آزمایش هسته ای فرصتی خواهد شد تا توانمندی ایران برای غرب به اثبات برسد.

شهرستان شهرضا در استان اصفهان با 30 کارگاه فعال سفال‌گری یکی از مراکز تولید سفال در کشور است که 70 درصد از خاک زمین‌های آن برای ساخت سفال مناسب و به همین جهت در سال گذشته موفق شد عنوان «شهر ملی سفال» را به خود اختصاص دهد.

همانند سال گذشته محدودیت‌های ایجاد شده برای برق کارخانجات فولاد و سیمان منجر به گران شدن این کالاها در بازار شده؛ به نحوی که قیمت سیمان در خرده فروشی‌ها از حدود پاکتی 50 هزار تومان به 65 هزار تومان و در مناطقی تا 90 هزار تومان رسیده است.

دکتر اسماعیل‌تبار گفت: یک روزی مسخره مان می کردند که ما واکسن می زنیم در دنیا می گویند مگر هنوز کرونا هست، حالا امروز تعداد کشته های کرونایی ما تک رقمی شده و آمار در آمریکا و اروپا بسیار بالاست.

سخنگوی دولت اعلام کرد: «زاهدی وفا» از امروز به عنوان سرپربت وزارت کار منصوب شد.