شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

وزیر راه و شهرسازی در دیدار با دبیر کل کمیسیون کریدورهای اروپا، قفقاز و آسیا (تراسیکا) ضمن تاکید بر برنامه ایران برای گسترش همکاری‌های حمل‌و نقلی با کشورهای منطقه، بر موافقت ایران با افزایش حجم ترانزیت و تعدیل تعرفه‌های حمل‌و نقل تاکید کرد.

لیست نهایی کشورهای شرکت‌کننده در رشته‌های تیمی بازی‌های هم‌بستگی اسلامی با اعلام سرپرست کاروان ایران مشخص شد.

سرپرست معاونت توسعه طرح‌های شرکت برق حرارتی با تاکید بر اینکه 6 واحد جدید نیروگاهی جایگزین واحدهای قدیمی نیروگاه طرشت خواهد شد، گفت: دو واحد جدید نیروگاه تابستان امسال وارد مدار می‌شوند.

سرمربی و مربیان تیم های تالو جوانان، نوجوانان و نونهالان منصوب شدند.

گردانندگان یک سایت شرط‌بندی و قمار که از افرادی زیادی در تهران کلاهبرداری کرده بودند، 3فرد پرحاشیه فضای مجازی هستند که به دادسرای جنایی پایتخت احضار شدند. متهمان ساشا پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا و امیر تتلو و دنیا جهانبخت هستند که در برابر اتهام کلاهبرداری قرار دارند.

جهت حضور در مسابقات چندجانبه تیم ملی جودو راهی روسیه شد.

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به طوفان گردوخاک در استان‌های غربی و احتمال خسارت به کشاورزان، آسیب به سازه‌های موقت و سقوط اشیاء هشدار داد.

مدیر کل زندان های استان آذربایجان غربی گفت: هم اکنون بیش از یک هزار و 700 زندانی در شهرک ها و کارگاه های مختلف استان در حال فعالیت هستند.

ساختمان شماره 2 آتش نشانی سراوان در سال 86 کلنگ زنی شده اما پس از گذشت 15 سال شهروندان همچنان چشم انتظار افتتاح آن هستند.

زمان برگزاری لیگ وزنه‌برداری جوانان و بزرگسالان مشخص شد.

کلنگ احداث مجتمع فرهنگی هنری ریگان در سال 89 بر زمین زده شده اما امروز با گذشت بیش از ده سال این پروژه تکمیل نشده و معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دلیل این امر را کاهش منابع مالی دولت، افزایش قیمت ها و کمبود اعتبارات می داند.

کمبود فضای سبز یکی از معضلات و چالش های پیش روی زاهدان است که متاسفانه در کشور از پایین ترین سرانه فضای سبز برخوردار که تلاش بیشتر مسئولین شهری و دست اندرکار را می طلبد تا برای توسعه فضای سبز در این کلان شهر اقدامات گسترده و جدی انجام دهند.

رستم‌پور از کشف و توقیف محموله 10 تُن روغن نباتی از یک دستگاه کامیون در ایست و بازرسی پلیس این شهرستان خبر داد.

پس از استعفای وزیر کار گزینه‌های احتمالی سرپرستی وزارت کار در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شوند که صمد حسن نیا و زاهدی وفا از این گزینه‌های احتمالی هستند.

فرنچایز جدید «ژوراسیک» با وجود نقدهای منفی که از منتقدان دریافت کرده، هیچ نشانی از انقراض در گیشه نشان نمی‌دهد.

نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا که به تهران سفر کرده است با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و نثار گل، به مقام شامخ امام خمینی (ره) ادای احترام کرد.