جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

شب گذشته بر اثر وقوع دو فقره تصادف در زاهدان بیش از 10 نفر کشته و زخمی شدند.

کریمی گفت: مجلس یازدهم، طرحی تحت عنوان شفافیت قوای سه گانه توسط نمایندگان تصویب شد که با آن چیزی که قبلا وعده داده شده بود متفاوت است.

علی‌محمد اکبری گفت: در همین راستا یک نرم افزار موبایلی جامع برای اطلاع رسانی در راستای برگزاری کنگره عشایری کشور ساخته و رونمایی شد تا خانواده های شهدا و شرکت کنندگان در این اجلاسیه از نحوه و محل برگزاری این کنگره اطلاع کامل را کسب نمایند.

کمبود فضای آموزشی، بیکاری، عدم زیرساخت مخابراتی و نبود پوشش امواج رسانه ملی در روستای "سوخته مُک" بخش بم پشت موجب گلایه اهالی این منطقه شده است.

کارشناسان فرهنگی و اجتماعی استان هرمزگان با بیان اینکه هر منطقه از کشور ظرفیت خاص خودش برای ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه پیرامونی دارد، بر لزوم اختصاص بودجه فرهنگی متناسب با نیاز هر استان تاکید کردند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال نساجی گفت: کنار گذاشتن ناصر حجازی از سرمربی‌گری استقلال فنی نبود و بیشتر از سازمان ورزش فشار می‌آوردند.

فرش خراسان جنوبی که در جهان به نام "فرش هراتی" شهرت دارد، هنوز هم مشتری‌های خاص خود را در بازارهای جهانی دارد؛ اما فعالان این هنر اصیل ایرانی با مشکلاتی همچون گرانی مواد اولیه، رکود بازار و افت شدید صادرات دست و پنجه نرم می‌کند.

علی بخشی‌زاده، معاون صدا طی حکمی جواد تشکری را به عنوان مدیر رادیو اربعین منصوب کرد.

کلیسا سنت نشان یا نشان مقدس بر اساس کتیبه‌های چوبی به جای مانده از داخل کلیسا، درسال 1903 میلادی (1281 شمسی) بنا شده و در سال 1980 میلادی (سال 1358 شمسی) بازسازی شده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران از انسداد بیش از پنج هزار حساب بانکی در حوزه برخورد با معاملات فردایی ارز و طلا و با ورود دستگاه قضایی در چند روز اخیر خبر داد.

سازمان انرژی اتمی ایران به منظور تنویر افکار عمومی و رسانه های کشور، ترجمه متن کامل توضیحی کشورمان در ارتباط با گزارش اخیر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در خصوص سه مکان را منتشر کرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در حال حاضر 20 فروند کشتی در بنادر کشور در حال تخلیه کالاهای اساسی و 21 کشتی در لنگرگاه‌ها منتظر پهلوگیری هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان امور استخدامی و دیوان محاسبات دقت کنند که بیش از 30 درصد اطلاعات در سامانه‌های مربوطه ثبت نشده اند.

یک شرکت استارت آپ هلندی به نام لایتیر امیدوار است که با خودرویی که به تازگی رونمایی کرده بتواند تغییری در آینده خودروهای الکتریکی ایجاد کند.

تقوایی مدیرکل انتقال خون یزد گفت: متاسفانه بانوان و جوانان یزدی برعکس میانسالان یزدی استقبال خوبی در زمینه اهدا خون ندارند.

آیت‌الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با حضور در منزل چند تن از جانباختگان حادثه قطار مشهد - یزد با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کرد.